اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه:

محجوریت احکام اسلام مهم‏ترین هدف جنگ نرم است

جانشین نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هدف دشمنان نظام و انقلاب از جنگ نرم، محجوریت احکام اسلامی و الهی و تعطیلی واژه‌هایی مانند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

محجوریت احکام اسلام مهم‏ترین هدف جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم اختتامیه «همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌‏پذیری» که با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی، استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان، نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه قائم آل‏‌محمد (عج) استان سمنان، جانشین سپاه استان سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان که در سالن اجتماعات فرهنگسرای کومش برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف، جامعه را رشد خواهد داد و نهی از منکر، جامعه را از سقوط نجات می‌دهد.

وی افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر، نشانه غیرت دینی و احساس مسئولیت است.

جانشین نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از وظایف مهم مسلمانان، اقامه امر به معروف و نهی از منکر است؛ چرا که در پرتو امر به معروف می‌توان خوبی‌ها و نیکی‌ها را احیا کرد و در مسیری درست قرار داد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه بزرگ‏ترین نعمت‌های الهی نعمت ولایت است، گفت: باید برابر نعمت‌های معنوی خدا که به مراتب از نعمت‌های مادی بالاتر است، شکرگزار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف از مهم‌ترین اجزای فرهنگ دینی است؛ بنابراین مسلمانان مجاز نیستند از کنار این دو فریضه مهم به راحتی عبور کنند.

جانشین نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امر به معروف احساس امنیت در قبال دیگران و تبلور دیگرگرایی دین اسلام است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عامل شکل‌گیری احکام الهی، حکومت و نظام الهی است.

حاجی‏‌صادقی گفت: متأسفانه با وجود اینکه بیش از 70 آیه در قرآن به فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر اختصاص یافته اما آن‏طور که بایسته و شایسته باشد، در جامعه به این موضوع پرداخته نشده است.

وی اظهار کرد: بعضی از افراد در جامعه نمی‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج و گسترش یابد و خواسته دشمنان انقلاب و نظام نیز همین است و باید گفت که این یک تفکر لیبرالیسمی و مبنای غربی و خطرناک است.

جانشین نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دین اسلام دین آسایش و آرامش برای بندگان و پیروانش است و به هیچ وجه ایجادکننده سختی و تلخی نیست، گفت: امر به معروف از ظریف‌ترین احکام اسلام و مخاطب‌شناسی است.

حاجی‌صادقی بیان کرد: امروز هدف دشمنان نظام و انقلاب از جنگ نرم، محجوریت احکام اسلامی و الهی و تعطیلی واژه‌هایی مانند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

جانشین نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر محدود به بعضی از امور نیست، افزود: امر به معروف نگاه آن نگاه طبیب و درمان‏‌کننده و نه نگاه سرکوب و خرد کننده است.

انتهای پیام/2249/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول