اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

‌رژیم صهیونیستی تاب دیدن اتحاد مسلمانان را ندارد/جنگ نرم دشمن جدی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ‌عوامل رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع عربی مخالف اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی با یکدیگر هستند که درگیری‌های اخیر در سوریه، افغانستان، لبنان و مصر از آن جمله است.

‌رژیم صهیونیستی تاب دیدن اتحاد مسلمانان را ندارد/جنگ نرم دشمن جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان با اشاره به جایگاه و نقش مهم عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی و انتظامی اظهار داشت: اداره عقید‌تی سیاسی یادگار امام راحل با هدف ترویج معنویت و فعالیت‎های فرهنگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ‌بیان کرد: توجه نیروهای مسلح به ویژه کارکنان به مفاهیم و ارزش‎های قرآن کریم نشانه ایمان در کنار کار و فعالیت روزمره آنان است.

وی فعالیت‎های فرهنگی مذهبی ادارات عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سراسر کشور ‌را مهم و چشمگیر ارزیابی کرد و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد صداقت و تقویت روحیه و ایمان افراد، فصل‌الخطاب همه آحاد جامعه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به‌ توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن در کشورهای اسلامی با هدف تضعیف جامعه مسلمانان اشاره کرد و افزود: عوامل رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع عربی مخالف اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی با یکدیگر هستند که درگیری‌های اخیر در سوریه، افغانستان، لبنان و مصر از آن جمله است.

در ادامه این مراسم از زحمات ‌حجت‌الاسلام نوری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تقدیر و حجت‌الاسلام حسینی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/75004‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول