اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یک‌صد تن از اساتید و فرماندهان جنگ نرم

نخستین دوره کارگاه تربیت مدرس جنگ نرم در مشهد آغاز شد

نخستین دوره کارگاه تربیت مدرس جنگ نرم با حضور بیش از یک‌صد نفر از اساتید و فرماندهان جنگ نرم دانشگاه‌های کشور در مشهد مقدس آغاز شد.

نخستین دوره کارگاه تربیت مدرس جنگ نرم در مشهد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی اجلاس سراسری اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، معاون آموزش علوم اجتماعی فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار کرد: اساتید بسیجی انگیزه و آمادگی بالایی برای مقابله با جنگ نرم دشمن را دارند.

باصری افزود: اساتید بسیجی تمایل دارند تا موضوع جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن را به یک موضوع ملی تبدیل کنند و انگیزه لازم را برای پرداختن به بحث مداخله و مقابله با جنگ نرم را دارا هستند.

وی گفت: خوشبین هستم که با کمک و یاری اساتید بسیجی بستر لازم برای گسترش مباحث جنگ نرم  و راه‌های مقابله با تهدیدات دشمن فراهم شود.

باصری با اشاره به برگزاری جنگ نرم ویژه اساتید بسیجی گفت: این احساس نیاز وجود داشت که کارگاه‌های جنگ نرم در دانشگاه و موسسات فرهنگی گسترش یابد به همین دلیل برنامه‌ریزی برگزاری یک دوره کارگاه جنگ نرم انجام شد تا اساتید بتوانند با توجه به نیاز دانشگاه‌ها و موسسات فرهنگی، مباحث جنگ نرم را گسترش دهند.

وی درباره موضوعات مطرح شده در این کارگاه‌ها گفت: این کارگاه‌ها طی سه هفته و در سه موضوع شناسایی منابع قدرت نرم، شناسایی تهدیدات نرم موجود در استان‌ها و  شناسایی راهکارهای مقابله با تهدیدات برگزار می‌شود تا در پایان کارگاه مقابله با جنگ نرم بتوانیم به یک طرح جامع برای مقابله با تهدیدها دست پیدا کنیم.

این متخصص حوزه روانشناسی و سنجش افکار ادامه داد: نخستین کارگاه را با موضوع شناخت منابع قدرت نرم در استان‌ها آغاز کردیم تا آمادگی لازم برای شناخت منابع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران فراهم شود و از این طریق یک مدل جامع برای تاثیر گذاری بر افکار مردم در کشور و تاثیرگذاری بر افکار مردم در سطح بین المللی فراهم شود.

به گزارش فارس، مدت برگزاری کارگاه تربیت مدرس جنگ نرم 20 روز است که هفته اول آن همزمان با اجلاس سالانه سازمان بسیج اساتید در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول