اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت مطرح کرد

تقدیر از عملکرد اعضای سومین دوره شورای اسلامی جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: شورای سابق با تعامل و وحدت در دوره سوم کارهای بزرگی در این شهر انجام داده که عزت و سرافرازی آن را در پی داشته است.

تقدیر از عملکرد اعضای سومین دوره شورای اسلامی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در این شهرستان با تبریک آغاز دهه کرامت اظهار داشت: تاریخ بشر از ابتدا تاکنون دستخوش یک سری جنگ‌های داخلی و خارجی بوده است که نحوه پیدایش آنها با یکدیگر متفاوت است.

وی با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی هشت ساله در ایران افزود: در این جنگ کشور ما تنها با استفاده از تجهیزات و امکانات اولیه و به عبارت دیگر با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح دلاورمردانه ایستادگی و مقاومت کرد.

غنچه‌پور تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم غیور ایران بهترین افراد خود را تقدیم کردند و اکنون نیز به برکت همان خون‌ها کشور ما به بالندگی و عزت دست یافته است و امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

وی مقاوم‌ترین نظامی را که در برابر دشمنان ایستادگی کرده است، ایران دانست و ابراز داشت: امروز جنگ آمریکا در سوریه همان شکست سنگینی را در پی دارد که در هشت سال دفاع مقدس در ایران متحمل شد.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه باید بسیج را در اولویت کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: باید تمام ادارات و نهادها تلاش خود را در راستای گرامیداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس انجام دهند تا از این طریق بتوانیم، حداقل بخش کوچکی از دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه باید اصول و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید انتقال داده شود، گفت: اداره آموزش و پرورش باید در این هفته با استفاده از سخنرانان برجسته و برنامه‌های متنوع و بدیع در راستای تحقق این امر تلاش کند.

وی با اشاره به انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر جیرفت اذعان داشت: انتخاب این افراد با اکثریت مطلق آرا نشان‌دهنده فرهنگ ریشه‌دار و تمدن 7 هزار ساله این منطقه است که امیدواریم این صمیمیت و تعامل متعالی‌تر از گذشته ادامه یابد. 

غنچه‌پور با تقدیر از عملکرد اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر جیرفت بیان داشت: شورای سابق با تعامل و وحدت در دوره سوم کارهای بزرگی در این شهر انجام داده که عزت و سرافرازی آن را در پی داشته است.

انتهای پیام/80001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول