اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد

برگزاری 2 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در بوشهر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دو هزار برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری 2 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد موحد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر افزود: این برنامه‌ها شامل شب شعر و خاطره، تجلیل از رزمندگان، آزادگان و جانبازان، رژه نیروهای مسلح، اجرای برنامه‌های ورزشی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته خوبی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌ها است و متناسب با شان و جایگاه این هفته باید برنامه‌ها تنظیم شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: ملت ایران با پرورش فرزندانی حماسه‌ساز و با انگیزه ادای تکلیف الهی، گوش به فرمان ولی‌فقیه به جبهه‌ها رفتند و حماسه‌ها آفریدند.

موحد ادامه داد: جوانان غیور ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس به مزدوران و ابرقدرت‌های جهان ثابت کردند ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محافظت و پاسداری می‌کند.

موحد گفت: در هفته دفاع مقدس از سه کتاب با عنوان مینی‌بوس سرخ خاطرات آزاده یوسف بختیاری، خاطرات رزمندگان اداره راه و کتاب شعر گل‌های بهار برای کودکان رونمایی می‌شود.

مشاور امور ایثارگری‌های استانداری بوشهر نیز گفت: همه ملت ایران به خصوص نیروهای مسلح نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت جنگ داشتند.

عبدالله یونسی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلیل از همه ایثارگری‌ها و گذشت ملت ایران برای دفاع از خاک و میهن خود است.

وی تصریح کرد: جنگ علیه ایران هنوز تمام نشده و ملت ایران زیر چتر ولایت مصمم‌تر از قبل در مقابل دشمنی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

یونسی یادآور شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باید متناسب با شعار حماسه سیاسی و اقتصادی طراحی و جوانان را پای کار آورد.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول