اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: دفاع ملت ایران درهشت سال جنگ تحمیلی گنجینه‌ای گرانبها و پرافتخار و سرمایه‌ای تمام ناشدنی است که با انتقال ارزش‌های آن می‌توان نظام و کشور را در سخت‌ترین شرایط حفظ و حراست کرد.

دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قروه با بیان این مطلب اظهار کرد: نکته‌ای را که باید دشمنان این آب و خاک در نظر داشته باشند، این است که ملت ایران با هر دین و مذهبی، سرزمین و ارزشهای دینی خود را از هر چیزی بالاتر دانسته و حاضرند با تمام وجود در راه آن جانفشانی کنند.

وی با اشاره به ایثار و جانفشانی همه اقشار ملت ایران در دفاع مقدس، گفت: این گونه ایثار و فداکاری از حس وطن‌خواهی و پایبندی به آموزه‌های دینی، سرچشمه می‌گیرد که به عنوان عامل برتری‌ساز در توان رزمی ماست و نمونه آن را در هیچ کشوری نمی‌توان یافت.

محمدی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای احیای دوباره و صیانت از ارزش‌های نابی همچون اتحاد، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، رازو نیازهای خاضعانه در دل سنگرها و اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش عنوان کرد و افزود: با این سرمایه به مملکت خدمت نمودن به مردم شریف بسیار آسان می‌شود.

امام جمعه اهل سنت قروه بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس در این هفته را برای جوانان و نوجوانان را ضرور دانست و افزود: این قشر هدف اصلی توطئه‌های دشمنان هستند، که باید با عمل به این فرمایش ارزشمند که « نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ‌‌وخم روزمره زندگی به فراموشی سپرده شوند» راه شهدا را ادامه دهیم.

به گفته امام جمعه اهل سنت قروه، هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

ماموستا محمدی با اشاره به تحولات سوریه و تهدید استکبار برای حمله به این کشور مسلمان، اظهار داشت: دفاع جانانه ملت ایران الگوی استکبارستیزی برای همه مسلمانان آزاده دنیاست و مردم سوریه هم با تاسی از ملت بزرگ ما بار دیگر استکبار را به زانو درخواهند آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلمانان آزاده عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند و ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس ملت ایران است.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول