اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

‌سوریه تنها کشور حامی و مدافع ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به وضعیت سوریه گفت: سوریه تنها کشور حامی و مدافع ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و حزب‌الله در مقابل اسرائیل بود.

‌سوریه تنها کشور حامی و مدافع ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر ظهر امروز در جمع مربیان طرح صالحین سوادکوه در پاسخ به سئوالی پیرامون حوادث سوریه، گفت: سوریه خط مقدم مبارزه با امپریالیسم و صهیونیسم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، افزود: آمریکا و غرب در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از صدام از یک طرف بارها ایران اسلامی را آماج بمباران شیمیایی قرار داده و از طرف دیگر ایران را به این حملات غیرانسانی متهم می‌کرد و بعدها که اسناد و شواهد اتهام رژیم بعثی در این قضایا ثابت می‌شد، شاهد سکوت مرگبار غرب و سازمان ملل بوده‌ایم.

‌عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان این سئوال که آیا افراد داخلی نمی‌دانند که آمریکا و غرب برای تحقق اهداف صهیونیسم به دنبال اجرای سناریوی جنگ آرماگدون با هدف سیطره اسرائیل غاصب از نیل تا فرات هستند، تصریح کرد: سوریه تنها کشور حامی و مدافع ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و حزب‌الله در مقابل اسرائیل بوده و این در حالی است که اعراب و دنیای غرب حامی و پشتیبان رژیم بعث عراق بودند.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول