اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 40 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مدارس کنگان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از اجرای 40 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مدارس این شهرستان خبر داد.

اجرای 40 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان کنگان اظهار داشت: انقلاب ایران مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است، برهمین اساس باید در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گامی مهم در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و همه مسئولان باید به این مساله اهتمام داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: باید با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار نسل جوان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم و از این طریق نظام اسلامی را در برابر معاندان و دشمنان بیمه کنیم.

شریف بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری ایثار، از خودگذشتگی و رشادت‌های رزمندگانی است که در تبعیت از ولایت و دفاع از کشور از جان و مال خویش گذشتند، است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان کنگان با برنامه‌ریزی دقیق در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت خواهد داشت و بر اساس برنامه‌های موجود شاهد اجرای 40 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مدارس کنگان خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: در هفته دفاع مقدس باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان با ابعاد و ویژگی‌های دوران دفاع مقدس و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام آشنا شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

شریف ترویج تفکر بسیجی در میان دانش‌آموزان را امری ضروری دانست و ابراز داشت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حکم‌ فرما شود، جامعه نیز در مسیر والای ارزش‌ها قدم بر می‌دارد و از گزند آسیب‌ها در امان خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیج در مناسبت‌های مختلف بیان داشت: در سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی در حوزه بسیج فرهنگیان صورت گرفت که می‌توان به اعزام کاروان راهیان نور، هفته دفاع مقدس، طرح هجرت 3، هفته بسیج دانش‌آموزی، هفته بسیج، رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا(س)و... اشاره کرد که فرهنگیان با تلاش و همت زیادی در اجرایی این برنامه‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول