اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت بیش از 170 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک صنعتی شماره دو ارومیه از لحاظ تعداد واحدهای فعال، با دارا بودن بیش از 170 واحد بهره‌بردار رتبه نخست را دارد.

فعالیت بیش از 170 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره دو، 175 هکتار مساحت دارد که 93 هکتار آن برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی به صنعتگران واگذار شده است.

پرنیان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره دو ارومیه زینت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به حساب می‌آید، تصریح کرد: امید است با رفع مشکل معارض شهرک و اتصال شهرک صنعتی شماره دو ارومیه به فاز توسعه آن بتوانیم برنامه‌های لازم برای هرچه کامل‌تر کردن شهرک انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمام زیر ساخت‌های این شهرک صنعتی تأمین شده است، اظهار داشت: به زودی گاز رسانی به فاز توسعه شهرک انجام می‌پذیرد و در آینده نزدیک عملیات جدول‌گذاری باقی مانده خیابان‌های فاز توسعه شهرک نیز آغاز می‌شود.

پرنیان با بیان اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی اداره شهرک‌های صنعتی باید به بخش خصوصی واگذار شود، یادآور شد: شهرک صنعتی شماره دو ارومیه به عنوان نخستین شهرک صنعتی در آذربایجان غربی محسوب می‌شود که با انتخابات هیئت مدیره و بازرسان شرکت به طور رسمی به شرکت خدماتی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته پیگیری‌های مناسبی از سوی هیئت مدیره شرکت خدماتی برای بهبود شرایط شهرک انجام شده و اقدامات مدیر عامل و هیئت مدیره این شرکت قابل تقدیر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای شناخت و رفع مشکلات شهرک صنعتی، یادآور شد: با برگزاری جلسات هفتگی که با حضور نمایندگان مجلس و واحدهای تولیدی و اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برخی مشکلات شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی شناسایی و نسبت به حداقل کردن آن‌ها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول