اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مجوز شهرک صنعتی سیمین دشت صادر می‌شود

استاندار البرز از صدور مجوز شهرک صنعتی سیمین دشت در این استان خبر داد.

مجوز شهرک صنعتی سیمین دشت صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، اصغر عربیان اظهار کرد: مجوز این شهرک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی ایران داده شده است و براساس تمهیدات اندیشیده شده با صدور مجوز شهرک صنعتی سیمین دشت در هفته آینده، صاحبان صنایع این شهرک پس از گذشت 10 سال به مهم‌ترین مطالبه خود دست خواهند یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی استعلامات مورد نیاز برای صدور مجوز شهرک اخذ شده و تا هفته آتی مجوز آن صادر می‌شود.

این مسئول افزود: مهم‌ترین گفتمان دولت، گفتمان خدمتگزاری است که در سایه همراهی و تعامل مسئولان و صاحبان صنایع استان در عرصه صنعت به منصه ظهور می‌رسد.

*چرخ صنعت البرز با تعامل مسئولان و صاحبان صنایع به حرکت در می‌آید

وی صدور مجوز شهرک صنعتی سیمین دشت را حاصل همکاری و تلاش مدیران و جهادگران اقتصادی در استان البرز عنوان کرد و افزود: در سایه حاکم شدن روحیه تعامل و همبستگی مدیران و تولیدکنندگان این مهم پس از گذشت 10 سال پیگیری مداوم به ثمر نشست.

این مسئول با تاکید بر اینکه چرخ صنعت البرز با تعامل مسئولان و صاحبان صنایع به حرکت در می‌آید، خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در کنار مسئولان همچون زنجیرهای متصلی هستند که باید با تقویت تعاملات خود بستر تحقق «حماسه اقتصادی» را با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان فراهم کنند.

*هزار مصوبه صنعتی دستاورد تلاش مسئولان و صاحبان صنایع استان

نماینده عالی دولت برگزاری 15 جلسه مستمر و همچنین کارگروه‌های تخصصی حوزه صنعت را با یک‌هزار مصوبه طی ماه‌های اخیر دستاورد تلاش مسئولان و پیگیری صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خواند و گفت: بهبود وضعیت تولید و رونق اقتصادی استان مهم‌ترین اولویت البرز بوده که به صورت جدی در دستور کار استانداری البرز قرار گرفته است.

وی تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تحقق حماسه اقتصادی را محور دیگر سخنان خود قرار داد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با هیئت دولت بر دو محور رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، رفع تنگناهای اقتصادی و مهار تورم و همچنین تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کردند که رسالت مسئولان را در این زمینه سنگین‌تر می‌کند.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود در دستور کار قرار گرفتن حمایت‌هایی از قبیل تسهیل در امور اداری و جاری، امور حقوقی و ... را از جمله مواردی عنوان کرد که می‌تواند صاحبان صنایع و تولیدکنندگان را در جهت بهبود وضعیت آنان یاری دهد.

به گفته وی، همراهی مسئولان با تولیدکنندگان راهی برای باز کردن راه صنعت در این استان است که می‌تواند با توجه به رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول