اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک انتقاد کرد

عدم راه‌اندازی خط آبیک ـ شهرک‌ صنعتی‌ کاسپین

معاون فرمانداری شهرستان آبیک از عدم راه‌اندازی خط آبیک ـ شهرک‌ صنعتی کاسپین از سوی مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های این شهرستان و سازمان حمل و نقل همگانی و درون‌ شهری آبیک برای کارگران انتقاد کرد.

عدم راه‌اندازی خط آبیک ـ شهرک‌ صنعتی‌ کاسپین

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین شرکت‌های صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان آبیک واقع شده و در روزهای سه‌شنبه جوانان بیکار و جویای کار که به فرمانداری مراجعه می‌کنند، به این شرکت‌ها معرفی می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: جوانانی که در شهرک کاسپین مشغول به کار می‌شوند به دلیل نداشتن سرویس ایاب و ذهاب دچار اختلالات فراوانی در رفت ‌و آمد شده که گاها منجر به اخراج آن‌ها از شرکت نیز شده است.

معاون فرماندار شهرستان آبیک با انتقاد از عدم راه‌اندازی خط آبیک ‌ـ شهرک صنعتی کاسپین گفت: از مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های این شهرستان و سازمان حمل و نقل همگانی و درون شهری آبیک درخواست می‌کنیم که با همکاری مدیران شهرک صنعتی کاسپین و هیئت امنای این شهرک ظرف مدت یک هفته نسبت به راه‌اندازی خط آبیک به سمت شهرک صنعتی کاسپین برای کارگران اقدام کنند.

بغدادی تصریح کرد: گرچه ایجاد اشتغال از دغدغه‌های مسئولان است ولی حفظ و نگهداری اشتغال از آن مهم‌تر است.

این مسئول اذعان داشت: در حوزه اشتغال امسال 400 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صادرات شهرستان آبیک به 11 فقره تعاونی اعطا شده؛ این درحالی است که از سوی بانک تجارت از چهار میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات، سه میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و مابقی در مرحله پرداخت قرار دارد.

بغدادی ادامه داد: در حوزه اشتغال از سوی بانک رفاه کارگران شهرستان آبیک نیز برای 32 فقره یک میلیارد و 590 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه تجمع کارگران فصلی در بلوار امام خمینی شهر آبیک چهره زشتی به شهر بخشیده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان مربوط می‌خواهیم که نسبت به ساماندهی کارگران فصلی تدابیر لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول