اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

زیرسازی و آسفالت 40 کیلومتر راه روستایی سیرجان

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی از زیرسازی و آسفالت 40 کیلومتر راه روستایی سیرجان خبر داد.

زیرسازی و آسفالت 40 کیلومتر راه روستایی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سیدحسین میرشفیع عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جزئیات راه‌های روستایی سیرجان و خسارات سیل اخیر که بیش از یک‌هزار کیلومتر آن را بین 40 تا 90 درصد خسارت زد، بررسی کرد.

وی افزود: با پیگیری نماینده مردم سیرجان در مجلس از طرف شخص وزیر مسکن و شهرسازی مأموریت دارم که خلاصه گزارش را به وزارتخانه ارائه تا از طریق بودجه و اعتبارات لازم نسبت به ساخت راه‌های خسارت دیده اقدام شود.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام راه روستایی را برای عملیات آسفالت تامین اعتبار می‌کنیم و اعتبار 40 کیلومتر زیرسازی و آسفالت راه روستایی را در اولویت قرار داده‌ایم که با سرعت انجام شود.

میرشفیع تصریح کرد: خسارات سیل که تاکنون اعتباری برای آن داده نشده است پس از بررسی و تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، اعتبار لازم اختصاص داده می‌شود.

وی عنوان کرد: برای این منظور تیم و اکیپ اضطراری در شهرستان و مرکز استان مستقر شد تا این خسارات را بررسی و کارشناسی برای اقدام سریع‌تر داشته و در سطح وزارتخانه مطرح تا اعتبار آن پرداخت شود.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول