اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

منابع طبیعی در توسعه راه‌ روستایی مور زرد زیلایی سنگ‌اندازی نکند

فرماندار بویراحمد گفت: منابع طبیعی در توسعه راه‌ روستایی مور زرد زیلایی سنگ‌اندازی نکند.

منابع طبیعی در توسعه راه‌ روستایی مور زرد زیلایی سنگ‌اندازی نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد ضمن خسته نباشید به اعضای دولت نهم و دهم، گفت: در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی در سطح کشور صورت گرفته که این پیشرفت‌ها نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی دولت نهم و دهم بوده است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید که همواره امید را در بین مردم زنده کرده است و بر اساس مواضع اخیر رئیس دولت یازدهم که بسیار افتخارآمیز بوده و پایبندی به نظام از ارکان مهم برنامه‌های دولت تدبیر و امید بیان شده امیدی دیگر را نیز زنده کرده است.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: دولت اعتدال با معرفی کابینه و با هماهنگی، تعامل و آرامش کنونی که در جامعه حاکم شده است مشکلات مختلف در زمینه اقتصادی را به سرعت برطرف می‌کند تا از رفاه همراه با دینداری و رفاه دینی بهره‌مند شویم.

این مسئول با تاکید بر این‌که بر اساس گزارشات بخشداری‌ها، مشکلات زیادی در روستاهای شهرستان بویراحمد وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری‌های روستاهای این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این‌که منابع طبیعی در ایجاد و توسعه راه‌ ارتباطی روستای مور زرد زیلایی سنگ‌‌اندازی می‌کند مناسب نبوده و متوقف کردن کار به هر بهانه‌ای اصلًا قابل قبول نیست.

الفونه با بیان این‌که روستاهای بخش زیلایی به عنوان دورترین نقاط روستایی شهرستان محسوب می‌شوند، تاکید کرد: به عنوان مسئول باید پیگیر مشکلات آحاد جامعه باشیم و بر اساس قانون و ضوابط نسبت به تسریع و ارتقای توسعه راه‌های روستایی این مناطق همت مضاعفی صورت گیرد.

وی، وظیفه منابع طبیعی را صیانت از منابع طبیعی عنوان کرد و گفت: هرگونه سنگ‌اندازی و جلوگیری از ایجاد راه روستایی مور زرد زیلایی توسط منابع طبیعی و هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست و نباید در ایجاد راه‌سازی در مناطق روستایی جلوگیری شود.

مسئول ارشد بویراحمد ضمن تاکید مجدد به مسئولان امر در خدمات‌دهی مناسب و مضاعف به آحاد جامعه مخصوصاً روستاییان عنوان کرد: هر دستگاه و مسئولی باید به وظیفه خود واقف باشد و بر اساس قانون نسبت به خدمات‌رسانی به جامعه هدف خود کوتاهی نکند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول