اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

آمریکا قوم عاد و ثمود عصر حاضر است

امام جمعه موقت اهواز آمریکا را قوم عاد و ثمود عصر حاضر معرفی کرد.

آمریکا قوم عاد و ثمود عصر حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله میر ‌احمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این کلانشهر اظهار داشت: نباید از آمریکا ترسید، زیرا این کشور قوم عاد و ثمود عصر حاضر است که به عذاب خداوند دچار شدند.

وی با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و با قرائت روایاتی در این زمینه گفت: همه شما بندگان صالح خداوند را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم.

مدیرحوزه‌های علمیه خوزستان روز جمعه را روز مهمی توصیف کرد و اظهار داشت: بهترین اعمال در این روز فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد است.

وی در ادامه ایالات متحده آمریکا را به قود عاد و ثمود عصر حاضر تشبیه کرد و افزود: این‌ها از این دو قوم بالا‌تر نیستند که خداوند بر آن‌ها بلا نازل کرد و نابود شدند.

این روحانی مسجدسلیمانی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا با 300 میلیون جمعیت 400 پایگاه نظامی در داخل خود دارد و 300 پایگاه نظامی دیگر را در کشورهای مختلف در سراسر دنیا راه اندازی کرده است.

وی اوباما را هیچ کاره تصمیمات آمریکا معرفی کرد و ادامه داد: وی یک سیاهپوست کینیایی اصل است که در ایالات متحده کاره‌ای نیست، بلکه تصمیمات را فرعون‌های دوران که پشت پرده هستند اتخاذ می‌کنند تا در مقابل ذات اقدس الهی بایستند.

حاجتی با بیان اینکه آمریکا و استکبارجهانی فرعونیان زمان ما هستند، اضافه کرد: باید به پشتوانه ولایت فقیه در مقابل این قوم‌ها بایستیم.

وی در ادامه توصیه‌هایی نیز به تیم مذاکره کننده هسته‌ای داشت و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده و وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بدانند که استکبار جهانی و آمریکا با رشوه دادن کوتاه نمی‌آیند و از مواضع خصمانه خود کنار نمی‌کشند، زیرا اگر چنین بود محمد مرسی که رشوه‌های زیادی به آن‌ها داد به چنین سرنوشتی دچار نمی‌شد و اخوان المسلمین نیز توسط دولت مصر منحل نمی‌شد.

این خطیب خوزستانی تاکید کرد: باید همیشه در صحنه ماند و از مواضع خود کوتاه نیاییم، تقوا پیشه کنیم و با اتکا به تقوای الهی راه خود را پیش ببریم، زیرا خداوند متعال افراد با تقوا را فراموش نمی‌کند و آن‌ها را یاری خواهد داد.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه با طرح سوالاتی اظهار داشت: آیا تهدیدات امروز آمریکا بر علیه جبهه مقاومت نشانه اقتدار اوست یا نشانه ضعف؟ این‌ها نشانه ضعف است و این گردن کشی‌های ایالات متحده ره به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد، افزود: آمریکا دلش به حال مردم سوریه نمی‌سوزد، بلکه دنبال بهانه‌ای بود که به این کشور حمله کند.

حاجتی به بمباران شیمیایی حلبچه اشاره کرد و گفت: خودم شاهد بودم که در این شهر پیکرهای مطهر شهدا را که از گوشه گوشه شهر جمع‌آوری کردند اندازه یک تپه شد، این اقدام وحشتناک توسط صدام ملعون و با چراغ سبز و کمک آمریکا انجام شد، آیا این کشور دلش برای مردم سوریه می‌سوزد؟

وی در ادامه به دهه کرامت اشاره کرد و یکم ذی القعده سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را به همه شیعیان تبریک و تهنیت گفت.

مدیرحوزه‌های علمیه خوزستان به قیام 17 شهریور و کشتار مردم بی‌دفاع در میدان ژاله تهران اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای این روز بزرگ را گرامی داشت و به روح آنان درود فرستاد.

وی با اشاره به فرارسیدن 19 شهریور، سالروز وفات حضرت آیت الله سید محمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت.

امام جمعه موقت اهواز، با گرامیداشت هفته تعاون از همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا این بخش را یاری رسانند، زیرا نقش به سزایی در اشتغال جوانان دارد.

انتهای پیام/72010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول