اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرستان کرج:

آمریکا به دنبال جنگ‌افروزی جدید در منطقه است

امام جمعه شهرستان کرج گفت: آمریکایی‌ها به دنبال فرصتی می‌گردند تا جنگی جدید در منطقه و در میان مسلمانان به راه بیاندازند.

آمریکا به دنبال جنگ‌افروزی جدید در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی برگزار شد.

کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به بحران اخیر سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها به همراهی کشورهای زورگوی غربی و رژیم صهیونیستی سال‌های است که برای براندازی حکومت بشار اسد، توطئه می‌کنند.

وی افزود: طی دو سال اخیر آنها با تجهیز تروریست‌ها و فرستادن سلاح به این کشور تلاش کردند از درون در سوریه بحران ایجاد کنند، اما وقتی موفقیت‌های ارتش و مردم این کشور در برابر تروریست‌ها را دیدند، بهانه استفاده از سلاح شیمیایی را مطرح می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ارتشی که در ماه‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در خنثی‌سازی و شکست توطئه تروریست‌ها داشته، دیگر نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی ندارد و این ادعای غربی‌ها کذب است.

کازرونی تاکید کرد: هدف آمریکایی‌ها ایجاد بحرانی تازه و جنگ‌افروزی جدید در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است و می‌خواهند به بهانه‌های مختلف مسلمانان را با بحران روبه‌رو کنند.

وی با تاکید بر اینکه خط اصلی مقاومت اسلامی سوریه، حزب‌الله لبنان و ایران است، گفت: به طور قطع حامیان مقاومت اجازه نمی‌دهند که غربی‌ها و رژیم صهیونیستی علیه امت اسلامی توطئه کنند.

کازرونی بیان داشت: اگر آمریکا دست به اشتباهی تازه در سوریه بزند، نخستین کشوری که متضرر می‌شود، کاخ سفید و مردم آمریکا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته کرامت گفت: ایران اسلامی از نعمت عشق به اهل بیت (ع) بهره‌مند است و بارگاه مبارک حضرت رضا (ع) در ایران برای ملت ما برکت بسیاری به همراه داشته است.

کازرونی در پایان تاکید کرد: ملت شیعه و ولایی ایران اسلامی با بهره‌مندی از فرهنگ غنی تشیع در جهان سربلند و با عزت هستند و این عزت و سربلندی مرهون روحیه ولایت مداری آنها است.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول