اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دست رژیم صهیونیستی به تمام جنایات دنیا آلوده است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: دست رژیم صهیونیستی به تمام جنایات در دنیا آلوده شده است.

دست رژیم صهیونیستی به تمام جنایات دنیا آلوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار داشت: دست رژیم صهیونیستی به تمام جنایات انجام شده در دنیا آلوده است و این رژیم نامشروع در کنار وهابیت دست به جنایت مختلف از جمله نسل‌کشی، کشتار مسلمانان و انسان‌های بی‌دفاع در سراسر دنیا زده است.

وی تصریح کرد: همه برنامه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حمله به افغانستان و عراق برای ایجاد و تشکیل یک خاورمیانه جدید با اهداف آمریکایی است که این هدف عملی نشد.

رشتبری خاطر نشان کرد: آمریکا بارها به بهانه سرکوب گروه القاعده و دفاع از حقوق بشر با حمله به سرزمین‌های مختلف در صدد عملی کردن هدف خود برآمده ولی هر بار در جای جای دنیا با شکست مواجه شده است.

این مسئول به 20 شهریور سالروز حمله به برج‌های دوقلو در مرکز تجارت جهانی در محل نیویورک اشاره کرد و ادامه داد: قطعا صهیونیست‌ها در این اقدام دست داشته چرا که در همان حمله از ساکنان و کارکنان یهودی برج خبری نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ملت ما دارای اعتقادات حسینی و علوی است چراکه برای حفظ میهن خود با عزت و شرف در مقابل مستکبران دنیا ایستادند و با تقدیم شهیدان در این راه از کشورمان دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) را نیز تبریک گفته و بیان داشت: وجود دو گوهر پاک ولایت و امامت برای ملت ایران افتخار است و این دو نواده عطیه و هدیه‌ای از طرف خداوند به ملت ایران است و ملت ایران بر سر سفره امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) نشسته است.

رشتبری با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز دختر یادآور شد: دختران ایران اسلامی باید افتخار کنند که چنین الگویی برای زندگانی دارند و راه و منش آن حضرت را برای رسیدن به قرب الهی و مسیر صحیح بندگی قرار دهند.

وی با تقدیر از حضور حجاج در نماز جمعه خلخال گفت: افرادی که برای انجام اعمال حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند قطعا نمایندگان ملت ایران در انجام این اعمال معنوی و روحانی هستند و باید عزت و شوکت ملت ایران را حفظ کنند.

انتهای پیام /62008/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول