اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

نقد دولت منصفانه باشد

امام جمعه سمنان تأکید کرد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقد دولت باید منصفانه باشد.

نقد دولت منصفانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: اجلاس اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری بسیار مثمر بود و نتایج مناسبی به دنبال داشت.

وی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب در حاشیه اجلاس اخیر خود، بهره‏مندی از بیانات ارزشمند ولی فقیه را سبب پیشبرد کارها دانست.

امام جمعه سمنان بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار سخنان مهمی را ایراد فرمودند و در نهایت نیز بسیار بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تاکید فرمودند.

شاهچراغی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست، گفت: رهبری نیز در بیانات ارزشمند خود، شهدا را دارای حقی بس بزرگ بر گردن همه آحاد جامعه توصیف فرمودند و در این راستا، لازم است تا مقام آنها همواره ارج نهاده شود.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسامی در بخش دیگری از بیانات خود خواستار حمایت جوامع بین‏المللی از مردم مظلوم و ستم‏دیده سوریه و سایر کشورهایی که تحت ظلم هستند، شدند.

شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آنها باید به جنایت‏های خود در منطقه خاورمیانه پایان دهند، اضافه کرد: مسلمانان جهان باید با همت و غیرتی والا از مردم مظلوم این کشورها پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه تاکید بر حمایت از دولت فراز دیگری از رهنمودهای موثر رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بود، گفت: معظم‏له تبیین فرمودند که نقد بر دولت خوب است که صورت گیرد؛ اما این نقد و انتقادهایی که بیان می‏شود، همواره باید منصفانه و با در نظر داشتن شرایط کشور باشد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول