اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بافت:

رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای ملت‌های منطقه است

امام جمعه بافت گفت: از لحاظ اقتصادی، انسانی، امنیتی، اسلامی و سیاسی وجود رژیم صهیونیستی یک خطر بزرگ برای ملت‌ها و کشورهای منطقه است.

رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند که فقط باید در مراسم عزاداری اهل ‌بیت (ع) شرکت کنند و مراسم‌های ولادت را برگزار نمی‌کنند.

امام جمعه بافت تصریح کرد: باید جشن و مراسم‌های مولودی‌خوانی برای شادی قلب اهل ‌بیت (ع) و گشایش کار خودمان به بهترین شکل برگزار شود.

ابراهیمی در بیان گناهان زبان ابراز داشت: گناهان زبانی گناهانی بدون زحمت هستند و نگهداری زبان کار مشکلی است که با یک حرف می‌توان آبروی کسی را ریخت، تهمت زد و یا غیبت کرد که از گناهان کبیره به شمار می‌روند.

وی تاکید کرد: همه ما باید در حفظ و نگهداری زبان از گناهان تلاش کنیم و شکر نعمات خداوند را به‌جا آوریم؛ که هر فردی ناسپاسی کند به خودش ستم کرده است.

خطیب جمعه بافت با اشاره به نصیحت‌های لقمان به فرزندش بیان داشت: نصیحت باید ظریف، زیبا و نرم باشد که امر و نهی زیاد موجب فراری شدن شخص می‌شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن بعد از پرستش خود احترام به پدر و مادر را سفارش کرده است و این نشان از اهمیت بسیار بالای این موضوع دارد که احترام به آنها سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی افزود: حوادث امروز مصر برای ما و مسئولان درس عبرتی است، وقتی مصر با فلسطین قطع ارتباط و به آمریکا خوش‌خدمتی کرد، نتیجه آن کودتای نظامی و از زندان آزاد شدن دیکتاتور 30 ساله و به زندان افتادن مرسی منتخب مردم بود.

امام جمعه بافت با بیان اینکه رهبری بر روی شعائر و اصول انقلاب تاکید دارد، گفت: این مورد نشان از بینش عمیق و بصیرت والای ایشان است که مسئولان باید به ایشان تأسی کنند و فرمایشات را چراغ راه خود قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای قبلی و آغاز به کار دور جدید شورای شهر عنوان کرد: از افتخارات نظام اسلامی ایران حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است.

ابراهیمی با بیان اینکه آمریکا در مورد سوریه اشتباه کرده و بطور حتم ضرر می‌کند، گفت: اسلام مانع تشکیل خاورمیانه‌ای است که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها و با استفاده از ضعف و غفلت بعضی از دولت‌ها می‌خواهند درست کنند.

وی افزود: آنها می‌خواهند منابع مالی و اقتصادی کشورهای منطقه را در دست گیرند و از لحاظ اقتصادی، انسانی، امنیتی، اسلامی و سیاسی وجود رژیم صهیونیستی یک خطر بزرگ برای ملت‌ها و کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/2446/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول