اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

حمله به سوریه سبب نابودی رژیم جعلی صهیونیستی می‌شود

امام جمعه شهرری با انتقاد از هر خطایی که توسط استکبار نسبت به کشور سوریه رخ دهد، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند کوچکترین خطای آن‌ها سوریه را به ویتنام دومی تبدیل کرده و رژیم جعلی صهیونیستی را به باد فنا می‌دهد.

حمله به سوریه سبب نابودی رژیم جعلی صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) با تأکید بر امام‌شناسی، گفت: برخی افراد کوتاه‌فکر بدون آشنایی با سیره پیشوایان و موقعیت خاص زمانی هر امام همام می‌گویند برخی امامان معصوم انقلابی عمل کردند و برخی سازش کردند، در حالی که باید بدانند امامان معصوم (علیهم‌السلام) در هر عصری براساس تکلیف الهی خود گام برداشتند.

امام جمعه شهرری با تأکید بر اینکه مسلمانان سنی مذهب نیز مدیون امام صادق (علیه‌السلام) هستند، اذعان داشت: چهار امام آنها به‌طور مستقیم و یا با واسطه شاگردان امام صادق (ع) بودند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات امام صادق (ع) به دین مبین اسلام گفت: امام صادق (ع) با تشکیل دانشگاهی توانست اسلام ناب را براساس فقه و سنت نبوی تبیین کند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه فعالیت آیت‌الله حائری برای تأسیس حوزه علمیه قم کمتر از تشکیل انقلاب اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: عزت شیعه به برکت امام صادق (ع) است و شاگردان امام صادق (ع) و شاگردانی که در مکتب اسلام ناب و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) تربیت یافته‌اند، شاگردانی انقلابی و مجاهد هستند.

امام جمعه شهرری با تشریح سیره امام صادق (ع) بیان داشت: امام صادق (ع) همواره در برابر جریان‌های انحرافی و فرهنگ‌های انحرافی می‌ایستادند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید  در شب و روز بیست و پنجم شوال مراسمی همانند ظهر عاشورا برگزار کنیم و مراسم سوگواره پرشوری را برپا کنیم.

شاهچراغی همچنین با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ابراز کرد: در هفته‌ای که به نام هفته دولت مزین شده است، شهدای گرانقدری را از دست دادیم.

امام جمعه شهرری، ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی شهید رجایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره)، شخصیت شهید رجایی در زمانی که دست‌فروشی در بازار بود با زمانی که از مردم ایران اسلامی رای اعتماد گرفت، هیچ تفاوتی نداشت، زندگی ایشان همواره ساده و دور از تجملات بود.

وی در ادامه اقتدار و عزت برای دولت یازدهم را از خداوند متعال خواست و تأکید کرد: امید است دولت یازدهم با اقدامات و عملکرد خود پاسخ شایسته‌ای به حمایت‌های رهبری، مردم و مجلس بدهد.

* حمله به سوریه رژیم جعلی صهیونیستی را به باد فنا می‌کشاند

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه اخبار در ارتباط با کشور سوریه رأس همه اخبارهای جهان بوده است، عنوان کرد: بدون دلیل حمله نظامی به کشور سوریه آغاز شد و بشار اسد اعلام کرد که ما از همان ابتدا این تصور را داشتیم که شاید روزی آمریکا به سوریه حمله کند و به‌همین دلیل ما همه مقدمات را فراهم کرده‌ایم.

شاهچراغی حمله به سوریه را بدون دلیل و منطق دانست و گفت: امروز آمریکا مانند لات چاله میدان در خاورمیانه به‌دنبال زورگیری است. استکبار جهانی درحالی که هنوز نیروهای سازمان ملل در سوریه هستند و استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط سوریه را تأیید نکردند بدون دلیل مدعی حمله به این کشور است.

امام جمعه شهرری در پایان با تأکید بر اینکه استکبار بداند اگر آتشی در سوریه شروع شود اول دودش چشم آن‌ها را کور می‌کند، تصریح کرد: حمله به سوریه سبب به باد فنا رفتن رژیم صهیونیستی می‌شود و آتش حمله، سوریه را ویتنام دومی برای آمریکا تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/2462/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول