اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

جنگ احتمالی در سوریه برای حفظ موجودیت رژیم نامشروع صهیونیستی است

امام جمعه ایلام گفت: جنگ احتمالی توسط مثلث پلید آمریکا، اسرائیل و رژیم‌های فاسد عرب علیه محور مقاومت یعنی کشور سوریه برای حفظ موجودیت رژیم نامشروع و آدم‌کش صهیونیستی است.

جنگ احتمالی در سوریه برای حفظ موجودیت رژیم نامشروع صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام گفت: شکست رژیم اسرائیل در جنگ 33 روزه علیه حزب‌الله لبنان و 22 روزه علیه رزمندگان حماس، رژیم صهیونیستی را با بحران موجودیت مواجه کرد.

وی ادامه داد: سران جنگ‌طلب و تهی‌مغز آمریکا با راه انداختن جنگ دیگر با حکومت سوریه به بهانه بازی به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی علیه مردم سوریه برای جبران شکست‌های پی در پی خود و مولود نامشروع آن اسرائیل است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: گرچه آمریکایی‌ها حمله آینده به سوریه را محدود عنوان می‌کنند اما هدف اصلی آمریکا از آتش‌افروزی جدید تشکیل خاورمیانه جدید با محوریت رژیم اشغالگر قدس و شکست کشور مقاومت و منزوی کردن ایران اسلامی است.

لطفی ادامه داد: قطعاً آمریکا و حامیان جهانی و منطقه‌ای او در این سناریوی جدید ناکام خواهند شد چراکه ایران اسلامی هرگز سوریه و محور مقاومت را تنها نخواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قرائن و شواهد فراوان حکایت از این دارد که آمریکا همانطوری که در تهاجم نظامی به افغانستان و عراق شکست خورد در حمله احتمالی به کشور سوریه با شکست بزرگ‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد و خواهد فهمید که تهاجم نظامی به کشور سوریه بزرگترین اشتباه تاریخی رئیس جمهور آمریکا و حامیان صهیونیستی و عربی خواهد بود و کشور سوریه به عنوان خط مقدم و سنگر مقاومت در برابر اسرائیل باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: گرچه آمریکا به این باور رسیده است که اسرائیل در سراشیبی اضمحلال کامل قرار گرفته و با تداوم بیداری اسلامی و موفقیت‌های ایران اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام اسرائیل چاره‌ای جز پذیرش نابودی ندارد بنابراین با همه امکانات سیاسی، نظامی و رسانه‌ای و جنگ روانی و سازمان‌های بین‌المللی می‌کوشند تا ام‌القری جهان اسلام ایران اسلامی را از اعتبار و محوریت بیداری اسلامی و تاثیرگذاری در تحولات خاورمیانه ساقط کنند.

امام جمعه ایلام افزود: ملت بزرگ ایران با توفیق الهی و با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب همه توطئه‌های آنان را همانند گذشته خنثی کرده و مانند پیش منادی عدالت جهانی و پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 16 شهریور سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر گرامی امام رضا (ع)، روز دختر و آغاز دهه کرامت اشاره کرد و گفت: از میان فرزندان بزرگوار حضرت امام موسی‌ بن ‌جعفر (ع) دو فرزند ایشان یعنی امام علی ‌بن ‌الموسی‌ الرضا (ع) و حضرت فاطمه ملقب به معصومه (س) از ویژگی‌هایی خاص برخوردار بودند تا ادامه دهنده خط امامت بعد از پدر باشند.

وی همچنین به 17 شهریورماه و شهادت جمعی از مردم بی‌دفاع تهران توسط رژیم ستم‌شاهی در میدان ژاله در سال 57 اشاره کرد و افزود: رژیم فاسد شاهنشاهی با راه‌ انداختن حمام خون در جمعه خونین 17 شهریورماه اضمحلال و نابودی خود را امضا کرد.

انتهای پیام/2246/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول