اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

شکست رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه قطعی است

امام جمعه شوشتر گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه شکست خورده اصلی به شمار می‌آید و به این دلیل در عملی کردن تهدیدات خود تعلل می‌کند.

شکست رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان در مسجدجامع شوشتر اظهار کرد: شکست رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه قطعی است و این رژیم منحوس تنها به فکر پیامدهای سیاسی و نظامی پس از شکست سوم در خاورمیانه است.

وی افزود: سوریه خط قرمز بسیاری از کشورهای منطقه است و به این دلیل انگلیس مکار در این حمله رژیم صهیونیستی را همراهی نمی‌کند و این عدم همکاری به دلیل همگرایی جهان علیه این حمله است.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی و بسیاری از مردم حق‌طلب سایر کشورها این حمله توطئه‌آمیز را محکوم کرده و از سران کشورهای خود خواسته‌اند تا سیاست‌های خود را در این زمینه اصلاح کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه همگی مخالف این لشکرکشی هستند و به این دلیل مدافعان دیروز این حمله امروز یا سکوت کرده‌اند و یا خود را از این مهلکه کنار کشیده‌اند.

*دولت را یاری کنیم

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر اظهار کرد: دولت یازدهم چند روزی است که برسرکار آمده است و باید برای رفع مشکلات مردم آن را یاری کرد.

وی افزود: مردم در مشکلات معیشتی گرفتار شده‌اند و باید تلاش کرد تا مشکلات در این زمینه با سرعت بیشتری بررسی و رفع شود و به این دلیل باید کوشید تا تاثیرات در معیشت زودتر خود را نشان دهد.

وی گفت: مردم انتظار دارند تا مشکلات در اسرع وقت رفع شوند ولی باید توجه داشت که رفع مشکلات در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی جامع و کارشناسی شده است.

انتهای پیام/72006/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول