اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تنها هدف آمریکا حفظ رژیم صهیونیستی است

امام جمعه آبپخش گفت: در راس تمامی اهداف آمریکای جنایتکار حفظ رژیم صهیونیستی و منافع این رژیم قرار دارد و بحث حمله به سوریه نیز به‌خاطر ترس رژیم صهیونیستی از سوریه مطرح شده است.

تنها هدف آمریکا حفظ رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در آئین خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه آبپخش با توصبه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنی انجام واجبات و دوری از منکرات و محرماتی است که خداوند متعال برای ما تعیین کرده است.

وی افزود: تقوای الهی زنگار و سیاهی را از دل انسان می‌زداید و انسان را به سعادت دنیور و اخروی نزدیک‌تر و در مسیر الهی استوارتر و ثابت قدم‌تر می‌کند.

امام جمعه آبپخش با اشاره به توضیحاتی درباره مفهوم ترور خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه همواره واژه ترور را جایی مطرح می‌کنند که ملت یا امتی برای دفاع از حقوق و کیان خویش و مبارزه با ظلم و استبداد به پا خواسته‌اند.

رضایی بیان داشت: هر موقع که مردمی توسط تروریست‌های حقیقی به خاک و خون کشیده می‌شوند و حقوق آنها پایمال می‌شود، سردمداران نظام سلطه مهر سکوت بر لب زده و هیچ سخنی به میان نمی‌آورند.

موضع دوگانه آمریکا درباره مفهوم تروریست

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و نظام سلطه برخوردی دوگانه با موضوع تروریست داشته، اضافه کرد: در دهه‌ها و سال‌های اخیر تاریخ ملل اسلامی برخوردهای دوگانه نظام سلطه با مفهوم تروریست‌ها را مرتبا شاهد بوده و در یاد دارد.

این مسئول اذعان داشت: در حوادث دهه‌ها و سال‌های اخیر کشورهای فلسطین و لبنان و حملات رژیم صهیونیستی، نظام جنایتکار آمریکا هیچ وقت داعیه‌دار مبارزه با تروریست نبود.

خطیب جمعه آبپخش عنوان کرد: امروز بر همه عیان است که آمریکا در برابر تروریست جهانی سکوت مطلق پیشه کرده و مردم سرزمین‌های اسلامی از حقوقشان را تروریست بیان می‌کند.

رضایی ابراز داشت: تاریخ ملل مسلمان به یاد دارد وقتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عده‌ای از مبارزان و سردمداران فلسطینی باید ترور شوند، کشورهای مدعی مبارزه با تروریست و آمریکا بحثی در قبال محکومیت و مبارزه با تروریست رژیم غاصب صهیونیستی طرح نکردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور سوریه، اضافه کرد: حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به شهر سردشت ایران و حلبچه عراق با سکوت کشورهایی مواجه شد که امروز طبل جنگ علیه سوریه به بهانه استفاده از سلاح‌های شیمیایی را مطرح می‌کنند.

تنها هدف آمریکا حفظ رژیم صهیونیستی است

امام جمعه آبپخش گفت: کشور آمریکا و هم‌پیمانان این رژیم جنایتکار در شرایطی حمله به سوریه و جنگ با این کشور به دلیل استفاده از سلاح شیمیایی را مطرح می‌کنند که ماموران و ناظران سازمان ملل در حال بررسی این موضوع هستند و هیچ نتیجه‌ای از جانب ایشان اعلام نشده است.

رضایی بیان داشت: آمریکا و متحدانش بدانند اگر جنگی علیه کشور سوریه شکل بگیرد، بیشترین ضرر را خود آنها متحمل می‌شوند و نابودی در انتظار آنها خواهد بود.

وی افزود: در راس تمامی اهداف آمریکای جنایتکار حفظ رژیم صهیونیستی و منافع این رژیم قرار دارد و بحث حمله به سوریه نیز به‌خاطر ترس رژیم صهیونیستی از سوریه مطرح شده است.

خطیب جمعه آبپخش عنوان کرد: اگر هدف آمریکا دفاع از مظلومان و مستضعفان است، چه دلیلی وجود دارد که در برابر کشتار کودکان مظلوم سوری در برابر بستگان و والدین آنها سکوتی بغض‌آلود و سنگین پیشه کنند.

رضایی گفت: همه کشورهای مسلمان منطقه وظیفه دارند برای حفاظت و صیانت از هویت اسلامی خود در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آنها ایستادگی کنند و اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

انتهای پیام/2452/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول