اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

بهره‌برداری از 6 پروژه گازرسانی به روستاهای خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: شش پروژه گازرسانی به روستاها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 6 پروژه گازرسانی به روستاهای خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از قیدار، علی یوسفی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: در این هفته تعداد 57 پروژه با اعتبار 121 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: 6 پروژه گازرسانی به روستاها و یک پروژه گازرسانی نیز به شهر گرماب در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه بهره‌برداری از دو پروژه در حوزه ورزش و بیش از 40 پروژه در بخش توسعه روستایی و طرح هادی، آسفالت معابر و خانه عالم را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت سال جاری برشمرد.

وی با بیان اینکه سالن مدیریت بحران و ساختمان پزشکی قانونی در قیدار به بهره‌برداری رسید، گفت: به زودی مرکز استعدادهای درخشان در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

یوسفی افزود: از دانش‌آموزان دارای شرایط ورود به این مرکز آزمون ورودی انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

فرماندار خدابنده اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف شعار حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

وی با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای توسعه منطقه تصریح کرد: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.

یوسفی با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، عنوان داشت: باید نوجوانان و جوانان را در مسیر شناخت توطئه‌های شوم دشمن آگاه کرده و ایشان را در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.

انتهای پیام/73002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول