اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز آبپخش خبر داد

گازرسانی به 85 درصد از شهر آبپخش

رئیس اداره گاز آبپخش از گازرسانی به 85 درصد از شهر آبپخش خبر داد.

گازرسانی به 85 درصد از شهر آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین نظری شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات به‌ منظور افزایش رفاه و آسایش مردم از اقدامات مهمی است که مسئولان برای تحقق این موضوع در تلاش هستند.

وی افزود: ارائه خدمات گاز و گازرسانی به منازل مردم از اقداماتی است که تأثیرات فراوانی در افزایش سطح رفاه عمومی جامعه و رفاه شهروندان دارد و با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر شرکت گاز استان بوشهر در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در این راستا ارائه شده است.

رئیس اداره گاز آبپخش خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی شهر آبپخش از اقدامات مهمی است که در یک سال اخیر با سرعت خوبی در حال اجرا است و براساس اقدامات صورت گرفته و آمارهای موجود تاکنون 85 درصد از مردم آبپخش از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شده‌ند.

نظری در ارتباط با زمان اتمام پروژه گازرسانی شهر آبپخش، بیان داشت: تمام تلاش و توان خود را به‌کار می‌گیریم تا پروژه گازرسانی به شهر برازجان تا قبل از شروع فصل زمستان به پایان برسد و تمامی مردم آبپخش در فصل زمستان از گاز شهری برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته به‌منظور اجرای پروژه گازرسانی با سرعت بالاتری نسبت به سایر شهرهای همجوار انجام شده و بر اساس اطلاعات دقیق و مدون درصد پیشرفت پروژه گازرسانی شهری در آبپخش بالاتر از شهرهای مجاور و سایر شهرهای دشتستان است.

نظری یادآور شد: افزایش رضایت مردم مهم‌ترین اولویتی است که مسئولان شرکت گاز استان به آن توجه دارند و تمامی اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول