اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولمات صومعه‌سرا سبز شد/گازرسانی به 36 روستا

بخش تولمات صومعه‌سرا با گازرسانی کامل به 36 روستا و برخورداری 31 هزار نفر از نعمت گاز منطقه سبز معرفی شد.

تولمات صومعه‌سرا سبز شد/گازرسانی به 36 روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرماندار صومعه‌سرا عصر امروز در مراسم اجرای مراسم گازرسانی به آخرین روستای باقی‌مانده بخش تولمات در منطقه «صیقلوندان» این شهرستان، اظهار کرد: تولمات نخستین منطقه سبز صومعه‌سرا است.

میرزا حسینعلی‌زاده، گازرسانی به مناطق محروم و روستایی را از اقدام‌های مهم دولت در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای صومعه‌سرا با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی با تصریح بر اینکه بخش تولمات صومعه‌سرا دارای 36 روستا و 31 هزار نفر جمعیت ساکن است، یادآور شد: صیقلوندان به عنوان آخرین روستای گازدار شده است و موجب سبز شدن بخش تولمات صومعه‌سرا شد.

فرماندار صومعه‌سرا از سبز شدن دیگر بخش‌های صومعه‌سرا به‌زودی خبر داد و ادامه داد: پیشرفت‌ها و توسعه همه جانبه کشور به ویژه مناطق روستایی کشور مدیون تلاش بی‌دریغ شهدای دولت و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد و اخلاص شهدای دولت باید سرمشق تمام مدیران کنونی باشد، متذکر شد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت مدیریت کوتاه خود الگوی مدیریتی کاملی را به جامعه ارائه کردند.

حسینعلی‌زاده با اشاره به اینکه رضایت خداوند متعال در گفتار و کردار آدمی نهفته است، افزود: اخلاص شرط اساسی در کردار و گفتار سنجیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید با اتحاد، همبستگی و تعامل در راستای موفقیت دولت جدید تلاش کنند.

فرماندار صومعه‌سرا، به اعتبارات سال جاری این شهرستان در بخش عمران اشاره کرد و گفت: امسال بالغ بر 67 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار عمرانی به صومعه‌سرا اختصاص یافته است.

به گفته وی، این میزان اعتبار پس از تخصیص برای احداث و افتتاح پروژه‌های عمرانی صومعه‌سرا هزینه می‌شود.

حسینعلی‌زاده، از افتتاح 55 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد و 428 میلیون ریال در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها اکنون در بخش‌های مختلف عمرانی، تولید و خدماتی در مناطق شهری و روستایی صومعه‌سرا به مناسبت هفته دولت در حال افتتاح است.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول