اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

5 پروژه گازرسانی روستاهای سرایان به بهره‌برداری رسید

در چهارمین روز از هفته دولت پنج پروژه گازرسانی به روستاهای سرایان به بهره‌برداری رسید.

5 پروژه گازرسانی روستاهای سرایان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، فرماندار سرایان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای دوحصاران اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری این پروژه‌ها بالغ‌ بر 14 میلیارد ریال بوده است.

علی نبی‎زاده ادامه داد: امروز کلنگ پروژه گازرسانی به روستای دوست آباد سرایان با اعتبار 30 میلیون ریال و با حضور استاندار خراسان جنوبی به زمین خورد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی پنج روستای سرایان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، متذکر شد: روستاهای عمرویی، بغداده، حجت‌آباد، دوحصاران و روستای شهید دستغیث از جمله این روستاها است.

فرماندار سرایان اضافه کرد: برای گازرسانی به روستای عمرویی سرایان پنج کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

نبی‎زاده با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستا اعتباری بالغ‌ بر یک‌میلیارد و 570 میلیون ریال هزینه شده است، یادآور شد: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای عمرویی 59 خانوار از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: برای بهره‌برداری از گاز در روستای عمرویی سرایان 74 علمک گاز نصب می‌شود.

فرماندار سرایان با بیان اینکه روستای بغداده با اعتبار 6 میلیارد و 545 میلیون ریال امروز گازرسانی می‌شود، اذعان داشت: برای گازرسانی به این روستا 19 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

نبی‎زاده  با اشاره به این اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه ایستگاه تقلیل فشار 5 هزار مترمکعبی ایجاد شده است، تصریح کرد: تعداد 362 علمک گاز نصب شده است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای بغداده 505 خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار سرایان با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت گازرسانی به روستای حجت‌آباد با اعتبار 520 میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود، متذکر شد: برای بهره‌برداری از این پروژه یک کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

نبی‎زاده با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه 24 خانوار بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: برای بهره‌مندی افراد روستای حجت‌آباد از نعمت گاز 22 علمک گاز نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: گازرسانی به روستای دوحصاران با اعتبار 2 میلیارد و 890 میلیون ریال یکی از روستاهایی است که در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

فرماندار سرایان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه 9 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است، اذعان داشت: با اجرای این پروژه 174 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

نبی‎زاده اذعان داشت: گازرسانی به روستای شهید دستغیب با اجرای هشت کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی کلنگ‌زنی پروژه روستای دوست‌آباد سرایان را شامل اجرای 33 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اعلام کرد.

فرماندار متذکر شد: احداث یک دستگاه تقلیل فشار درون شهری به ظرفیت 2 هزار 500 مترمکعب در ساعت، احداث ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب 350 علمک گاز از مواردی است که با اجرای این پروژه ایجاد می‌شود.

نبی‎زاده با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود، تصریح کرد: با اجرای پروژه گازرسانی روستای دوست‌آباد سرایان 462 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/69021/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول