اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام شد

بهره‎برداری از 17 پروژه گازرسانی در آق‎قلا

با حضور استاندار گلستان در هفته دولت 17 پروژه گازرسانی شهرستان آق‎قلا به صورت متمرکز در محل مسجد روستای یلمه‎سالیان مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

بهره‎برداری از 17 پروژه گازرسانی در آق‎قلا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در مراسم افتتاح متمرکز 17 پروژه گازرسانی شهرستان آق‎قلا با بیان آخرین وضعیت پروژه‎های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت گفت: در هفته دولت پروژه‎های مهمی در سطح استان افتتاح شده که شهرستان آق‎قلا از این امر مستثنی نبوده و در این رابطه تعداد 17 پروژه گازرسانی با حضور استاندار مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: از مجموع پروژه‎های شهرستان آق‎قلا 11 پروژه در بخش صنعت و شش پروژه نیز روستایی است که به صورت متمرکز در محل روستای «یلمه‎سالیان» به بهره‎برداری رسید.

وی تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این پروژه‎ها افزون بر 13 میلیارد و 580 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است و تعداد 5 هزار و 370 نفر از مردم شریف به جمع مصرف‎کنندگان گاز طبیعی افزوده می‎شوند.

سنگدوینی گفت: از مجموع تعداد 78 روستای تابعه شهرستان آق‎قلا و انبارآلوم با احتساب پروژه‎های هفته دولت تاکنون تعداد 67 روستا از نعمت گاز برخوردار شده و تعداد 10 روستای شهرستان نیز در مرحله اجراست.

وی اظهار داشت: این خدمات از دستاوردهای نظام مقدس و ماحصل تلاش بی‎وقفه دولت خدمتگزار و کارکنان خدوم شرکت است و انشاالله مورد قبول درگاه احدیت و امت شریف قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در پایان اضافه کرد: مشترکان باید ضمن صرفه‎جویی در مصرف گاز به توصیه‎های ایمنی مندرج در بروشورها و کتابچه‎های تحویل داده شده در زمان اشتراک توجه ویژه کرده و دقیقاً رعایت کنند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول