اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دولت صورت گرفت

گازرسانی به 3 روستا در استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از گازرسانی به سه روستای دیگر در سمنان هم‏زمان با هفته دولت خبر داد.

گازرسانی به 3 روستا در استان سمنان

علیرضا جراحی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: هم‏زمان با هفته دولت، بهره‏‌برداری از پروژه گازرسانی به سه روستای دیگر از توابع شهرستان‏‌های شاهرود و دامغان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: گازرسانی به روستاهای عباس‌‏آباد و الله‏‌آباد از توابع شهرستان دامغان با اعتباری معادل یک میلیارد و 738 میلیون ریال اجرایی شد.

جراحی افزود: همچنین گازرسانی به روستای حسین‏‌آباد ساغری از توابع شهرستان شاهرود با اعتباری معادل یک میلیارد و 479 میلیون ریال از جمله طرح‏‌هایی بودند که هم‏زمان با هفته دولت سال جاری به بهره‏‌برداری رسیدند.

وی  افزود: با گازرسانی به این سه روستا در مجموع 87 خانوار روستایی دیگر استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: همچنین درصد بهره‏‌مندی خانوارهای روستایی شهرستان دامغان به حدود 61 درصد و خانوارهای روستایی شهرستان شاهرود به بیش از 77 درصد رسیده است.

*درخشش سمنان در مسابقات سراسری قرآن و نهج‏‌البلاغه «بهار در بهار»

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌‏البلاغه «بهار در بهار» ویژه فرزندان کارکنان صنعت گاز کشور، مقام سوم رشته قرائت تحقیق دختران به سمنانی‏‌ها رسید.

مقام سوم رشته قرائت تحقیق هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‏‌البلاغه بهار در بهار ویژه فرزندان کارکنان صنعت گاز کشور در بخش دختران به فریده باباحجیان از استان سمنان رسید.

محمدمهدی طالع‏‌زاده، رابط قرآنی شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات فریده باباحجیان پس از موفقیت در دوره مقدماتی و به عنوان تنها شرکت‏‌کننده اعزامی از میامی در هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‏‌البلاغه بهار در بهار ویژه فرزندان کارکنان صنعت نفت موفق شد رتبه سوم رشته قرائت تحقیق در مقطع متوسطه این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2249/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول