اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های آب، برق و گازرسانی در کازرون

به مناسبت هفته دولت دو پروژه آب‌رسانی به خشت و کنارتخته، گازرسانی به هفت روستای قائمیه و افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت چنارشاهیجان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های آب، برق و گازرسانی در کازرون

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار فارس ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان و شهرستان صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: عمران و آبادی که امروزه در پهنای ایران اسلامی رقم می‌خورد، به برکت وجود شهدای گرانقدری است که برای استقرار این نظام زحمات فراوانی را متحمل شدند، بنابراین همواره در افتتاح هر پروژه‌ای باید یاد شهدا را گرامی بداریم.

داوود کشاورز افزود: امروزه به برکت عمر 35 ساله نظام مقدس اسلامی میزان خدمات‌رسانی به اندازه‌ای است که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی تصریح کرد: در سال 1357 در سطح استان فارس 112 هزار خانوار از آب شرب شهری بهره‌مند بودند، اما امروزه با تلاش مسئولان نظام اسلامی این میزان افزون بر یک‌میلیون مشترک رسیده است.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه دغدغه تمام مسئولان نظام ایجاد رفاه برای مردم است، اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف مسئولان زیر سایه مقام عظمای ولایت روز به روز سطح رفاه و آسایش مردم افزایش یابد.

به گزارش فارس، با افتتاح پروژه‌های آب، برق و گازرسانی در شهرستان کازرون افزون بر 4 هزار و 500 خانوار از این نعمت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 2448/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول