اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

داشتن روحیه تعاونی موجب تسریع کارها می‌شود

فرماندار شهرستان لردگان گفت: داشتن روحیه تعاونی و انجام کار گروهی موجب تسریع در انجام کارها می‌شود.

داشتن روحیه تعاونی موجب تسریع کارها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی صبح امروز در ویژه برنامه هفته تعاون با تبریک این هفته به تعاونگران، اظهار داشت: تعاون و موضوع آن ریشه در اعتقادات ما دارد.

وی به ضرورت تشکیل تعاونی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با تشکیل تعاونی زمینه جذب اعتبارات بهتر فراهم می‌شود و در سال گذشته اعتبارات خوبی از طریق تعاونی‌ها در شهرستان توسط تعاونگران جذب شد.

زاهدی تصریح کرد: زمانی اخذ تسهیلات و امتیازات‌ خاص، در دست عده‌ای خاص بود و همگان از گرفتن تسهیلات و اعتبارات دولتی محروم بودند ولی با رونق گرفن تعاونی و فراگیرشدن آن مخصوصا در دولت‌های نهم و دهم  رئیس جمهور وقت با تشکیل کارگروه‌های اشتغال‌زا از جمله کارگروه کشاورزی اعتبارات بیشتر به سمت مناطق محروم سوق داده شد.

فرماندار شهرستان لردگان با تقدیر از زحمات مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در سال گذشته تعداد 69 شرکت تعاونی در این شهرستان به ثبت رسیده در حالی ‌که در 5 ماهه امسال که به فرمایش مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده تعداد 70 تعاونی به ثبت رسیده است.

زاهدی به سفر اخیر استاندار چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: در این سفر کارخانه پتروشیمی لردگان که از افتخارات دولت خدمتگزار می‌باشد با پیگیری‌هایی که ایشان انجام داد مجددا شروع به کار نمود- این شرکت در اوایل تابستان امسال به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود.

وی با اشاره به شروع کار شوراهای اسلامی در دور چهارم گفت:  شورا و دهیار نمایندگان مردم جهت رساندن مشکلات به گوش مسئولان هستند که مسئولان باید با سعه صدر با آنان برخورد نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس پس از پایان این جلسه مسئولان شهرستان به همراه تعدادی از تعاونگران شهرستان به منظور غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام در گلزار شهدا حضور یافتند و با نثار فاتحه یاد و خاطر این شهدا را زنده نگه‌داشتند.

 

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول