اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون رامسر خبر داد

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های رامسر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رامسر گفت: اعتباری حدود پنج میلیارد ریال به شرکت‌های تعاونی فعال در بخش کشاورزی پرداخت شد.

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالرحمان حلاجیان امشب در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته تعاون با خبرنگاران  رامسر داشت، اظهارکرد: وظایف این اداره در بخش امور تعاونی‌ها، وظیفه ثبت شرکت و نظارت بر آن و حمایت از شرکت‌ها در قالب اعطای تسهیلات و آموزش اعضای آن را برعهده دارد.

وی گفت: تعاون یعنی همیاری و همکاری جمعی برای رسیدن به هدفی مشترک با شعار " یکی برای همه و همه برای یکی.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رامسر در ادامه به بیان عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 91 پرداخت و خاطرنشان کرد: در سال 91، 25 شرکت تعاون به ثبت رسید.

حلاجیان اذعان داشت: این شرکت‌ها در گرایش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی، گردشگری تفریحی، تعاونی نوع جدید ( توسعه و عمران ) و خدمات بوده که در مجموع با 688 نفر این ثبت انجام شد.

وی عنوان کرد: از مجموع 688 نفر اعضای تعاونی، 424 تن مرد و 264 تن زن بوده‌اند.

این مسئول بیان کرد: تعداد فرصت شغلی ایجاد شده توسط این شرکت‌ها 159 مورد و سرمایه ثبتی آنان 543 میلیون و 550 هزار ریال است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتمایی رامسر تأکید کرد: تعداد شرکت‌های تعاونی در سال 91 در بخش کشاورزی پنج شرکت، در بخش صنعتی سه شرکت و در بخش خدماتی 17 شرکت بوده است.

وی ابراز داشت: در سال 91 از محل ستاد توسعه بخش کشاورزی و نیز از محل فنی اعتباری به ارزش 4 میلیارد و 890  میلیون ریال به شرکت‌های تعاونی فعال در عرصه کشاورزی پرداخت شد.

حلاجیان در پایان برخی از برنامه‌های هفته تعاون را دیدار با امام جمعه شهرستان رامسر، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و بازدید از شرکت‌های تعاونی و دیدار با اعضای تعاونی عنوان کرد.

 انتهای پیام/86024/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول