اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

کارهای عمرانی بدون کار فرهنگی بی‌اثر است

فرماندار رفسنجان گفت: کارهای عمرانی بدون کار فرهنگی اثری ندارد و باید این مهم مورد توجه شوراهای اسلامی و شهرداران قرار گیرد.

کارهای عمرانی بدون کار فرهنگی بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی عصر امروز در آیین تحلیف اعضای شورای بخش مرکزی این شهرستان با تأکید بر تنظیم برنامه از سوی شوراها برای مدتی مشخص و نتیجه‌گیری بعد از موعد، اظهار داشت: در یک دوره زمانی برنامه‌ای که تدوین می‌شود، می‌تواند نتایجی به همراه داشته باشد که در برنامه‌ریزی مرحله بعدی مؤثر است.

وی ادامه داد: سال جاری با برگزاری جلسات متعدد در روند کار شوراها تاثیرگذار هستیم و با هماهنگی و همکاری با یکدیگر نیروی بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

فرماندار رفسنجان افزود: یکی از نقاط ضعف شوراها در شهر و روستا در دوره‌های قبل نداشتن برنامه تدوین شده چهار ساله بود و یکی از راه‌های موفقیت شورا این است که بدون نیاز به مشاور برنامه خود را با توجه به وضع موجود و نقاط ضعف و قوت روستا ترسیم و میزان اعتبارات روستا را در نظر بگیرد و با راهنمایی مشاوران توانمند فرمانداری عمل کند.

پورمحمدی عنوان کرد: شوراها نباید بر اساس احساسات تصمیم‌گیری و خود را سرگرم کارهای بیهوده کنند، بلکه بر اساس مطالعات و برنامه به نیاز مردم پاسخ دهند.

وی اشتغالزایی را لازمه کار شوراها خواند و ابراز داشت: با توجه به افت باغات پسته و کم شدن سال به سال این محصول باید نسبت به اشتغال برنامه‌ریزی شود.

وی با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی، عنوان کرد: کار عمرانی بدون کار فرهنگی بی‌تأثیر است.

پورمحمدی اذعان داشت: اجرای قانون ملاک عمل باشد و به دور از باندبازی و فامیل‌بازی دهیاری انتخاب شود که برای روستا مفید باشد.

فرماندار رفسنجان در پایان بر همکاری دهیاران با نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در زمینه امنیت در فصل برداشت پسته تأکید کرد و افزود: همواره این تعامل وجود داشته باشد تا روستاها در زمینه امنیت با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول