اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

شوراها با حفظ انسجام خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهند

استاندار قم گفت: شوراها باید بر اساس قوانین و آیین نامه‌ها به انجام وظیفه بپردازند و حفظ انسجام، برادری و اخوت باید مورد توجه قرار گیرد و از فرصت خدمت نهایت استفاده را داشته باشند.

شوراها با حفظ انسجام خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم رضا پیریایی عصر امروز در آیین تحلیف و آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه امروز برای استان قم بسیار ارزشمند و بزرگ است گفت: در چنین روزی آحاد مردم نتیجه خدمت خود را در آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌بینند و اعضای شوراها از امروز باید به مدت چهار سال کار و تلاش کرده و نتیجه تلاش آنها پیشرفت شهر و روستا خواهد بود.

وی مصادف شدن مراسم تحلیف با حضور پیکر دو تن از شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفت و افزود: این مناسبت و همزمانی تحلیف موکد است؛ اوج هنر ما شاید سخن گفتن باشد ولی این شهدا به جایگاهی رسیدند که ما باید به عنوان پیرو و تابع راه آنها، امروز سوگند یاد کنیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند بر اساس خواست مردم، نیاز مردم و مصالح نسبت به تصمیم گیری و خدمت کردن انجام وظیفه کنند گفت: ما باید از همه ظرفیت‌های خود شامل منابع انسانی، فضا و فعالیت، استفاده مطلوب داشته باشیم.

وی اظهار کرد: شوراها باید بر اساس قوانین و آیین نامه‌ها به انجام وظیفه بپردازند و حفظ انسجام، برادری و اخوت باید مورد توجه قرار گیرد.

پیریایی افزود: در برخی مواقع و بازه‌های زمانی خاص وقت ما صرف کشمکش‌ها می‌شود که باید از چنین اقداماتی پرهیز شود، نقد و انتقاد کردن اشکالی ندارد مشروط به اینکه نقد درست باشد.

وی با اشاره به اینکه در دوره سوم همکاری بسیار خوبی بین فرمانداری و شورای شهر صورت گرفت اظهار کرد: ما از موضع نظام برای خدمت به مردم به امور نگاه می‌کنیم و در این راستا باید ببینم که چقدر از ظرفیت‌ها استفاده کرده و چه مقدار نسبت به بزرگی و حساس بودن کار آگاهی داشته و خود را برای آن آماده کرده‌ایم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه ارتباط خوبی بین شهردار و شورای شهر قم، و شورای شهر با فرمانداری شکل گرفت ادامه داد: این شرایط رضایت نمایندگان قم در مجلس را فراهم کرد و در شورای شهر قم طنین خوش رضایت مردم را از این همراهی شنیدیم.

وی ضرورت استفاده از تجربه اعضای سابق شورای اسلامی شهر قم را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: نباید طمعی از این فرصت داشته باشیم الا اینکه بتوانیم از فرصت خدمت برای آتیه و قیامت خود با جلب رضایت مردم و خداوند متعال بهره‌برداری کنیم.

پیریایی مشارکت 70 درصدی مردم قم در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسئله نشان دهنده اوج توفیق شما و مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

استاندار قم تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در قم از جنبه‌های مختلف نمونه است و حتی یک روستای بدون شورا در استان قم وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اداری استان قم آماده است با کمک نمایندگان مجلس بتوانیم ظرفیت کارکرد شوراها را افزایش دهیم و امیدواریم که تصدی دولت کاهش یابد.

انتهای پیام/2258/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول