اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

تجربه شوراها باید برای مردم یک تجربه موفق باشد

امام جمعه بروجرد گفت: شوراها باید به گونه‌ای عمل کنند که تجربه آنها در ذهن‌های مردم یک تجربه موفق و مفید باشد.

تجربه شوراها باید برای مردم یک تجربه موفق باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در دیدار اعضای شوراهای شهر بروجرد در دفتر امام جمعه بروجرد گفت: شوراها باید همه تلاش خود را به کار گیرند، تا مردم باور کنند که کار آنها با شوراهای شهر و روستا پیش می‌رود.

وی بیان کرد: برای اینکه عملکرد خوبی در کارها حاصل شود، نیاز به همدلی، وحدت و اتحاد است و نهایت کارها، رضایت خداوند و برای خدا باشد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید از این فرصت حاصل شده نهایت استفاده را در زمینه خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد شوراها روز به روز بهتر می‌شود و موفقیت‌های زیادی حاصل می‌شود و همچنین به مرور زمان از نقاط ضعف شوراها کاسته می‌شود و در مقابل آن کارآمدی در کارهای آنها بیشتر می‌شود.

‌ترابی اضافه کرد: چند اصل مهم قانون اساسی در مورد مسائل مختلف شوراها است و دولت نیز اصول مربوط به شوراها را اجرایی کرده و اداره امور جامعه را به مردم و منتخبان آنها سپرده است.

در ادامه این دیدار سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: اختلاف نظر در بین اعضای شوراها امری طبیعی است و نباید این اختلاف‌ها به دشمنی تبدیل شود.

مهدی پازوکی اضافه کرد: اعضای شوراهای دوره چهارم با وحدت و همبستگی همه تلاش خود را انجام دهند، تا خالصانه بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: شورای اسلامی بروجرد در دوره سوم به خوبی توانست موفق باشد و در زمینه‌های مختلف موفق شد که انتظارات مردم را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، هیئت رئیسه شهر بروجرد نیز امروز انتخاب شدند که در آن انتخابات  محمدرضا معظمی گودرزی با هشت رای به عنوان رئیس شورای شهر بروجرد، عباس شمس الدینی نایب رئیس شورای شهر، محسن روح بخشان خزانه‌دار، منوچهر درویش بیابانی منشی اول و فرزانه کردی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

انتهای پیام/85005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول