اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مردم از شوراها انتظار خدمت مضاعف دارند

فرماندار خلخال گفت: مردم از شوراها انتظار خدمت مضاعف دارند.

مردم از شوراها انتظار خدمت مضاعف دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل هوشنگ محمدی عصر امروز در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر خلخال اظهار داشت: مردم از شوراها انتظار خدمت مضاعف دارند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تصریح کرد: به حقیقت می‌توان گفت که مردم قدم اول را برداشته‌اند و با انتخاب منتخبان انتظار خدمت مضاعف داشته و شوراهای جدید این مطلب را فراموش نکنند.

محمدی با تقدیر از شوراهای اسلامی دوره سوم در شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه خاطر نشان کرد: انتخاب مردم و حضور آنها در انتخابات معنی‌دار بود و آن هم اینکه همه مسئولان باید در خدمت و برای حل مشکل آنها چاره‌جویی کنند.

 

این مسئول گریزی به خدمات انجام شده توسط فرماندار سابق در شهرستان خلخال زد و با تقدیر از آنان اضافه کرد: مسئولیت امانت است و هر مسئولانی که در منسب فرمانداری در شهرستان خلخال حضور یافته بسته به توان خود در شهرستان کار کرده و جای بسی تشکر را دارد.

وی اولویت اصلی، اول و آخر شهرستان خلخال را توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، مجموعه‌های اقامتگاهی، هتل‌ها و فراهم کردن بستر مناسب در تفرجگاه‌ها برای حضور گردشگران الزامی عنوان کرد و گفت: هر کس در هر مسئولتی در رده شهرستانی، در بخش‌ها، شورا و شهرداری نیز در حوزه شهر باید فعالانه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را نهاد حاکمیتی عنوان کرد و یادآور شد: مصوبات شورای اسلامی شهر و روستا باید به تایید فرمانداری‌ها برسد و فرمانداری شهرستان خلخال سعی می‌کند در کمترین زمان ممکنه مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بررسی و به مجموعه شورای اسلامی شهر و روستا اعلام کند.

محمدی از تخصیص 800 میلیون تومان به شهرداری خلخال در سال 92 خبر داد و بیان کرد: ما انتظار داریم شورای اسلامی شهر در کنار شهردار با تعامل و هدفمندی حرکت و موجبات رضایتمندی شهروندان خلخالی را کسب کند.

وی گفت: در ماه‌های آینده شاهد برگزاری همایش مفاخر و مشاهیر در شهرستان خلخال می‌باشیم که شهرداری خلخال و شورا اسلامی المان و نماد خاصی از خلخال را برای معرفی هر چه بهتر شهرستان خلخال به هموطنان ایرانی ارائه می‌کند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال افزود: حرکت با برنامه و اولویت‌بندی مشکلات در تمامی مناطق شهر و رشد یکدست شهر در برنامه شورا قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در حاشیه این مراسم آقای محمد قربانی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر، مسعود اکبری نایب ریئس، خدابخش برسان خزانه‌دار و شهناز شاطری به عنوان منشی شورای اسلامی شهر خلخال معرفی شدند.

در شهر کلور آقای وحید کنعانی رئیس شورا، غلامحسین خرسندی نایب رئیس، افشین حداد خزانه‌دار و اکبر مطهری منشی شورای اسلامی شهر کلور انتخاب شدند.

در شهر هشتجین آقای حاج رضا محمدی رئیس شورا، سید مهدی شجیعی نایب رئیس، سید نصرالله میرمجیدی خزانه‌دار و فردوس حاتمی منشی شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس در حاشیه این مراسم نمایندگان شوراهای سابق شهر خلخال، کلور و هشتجین گزارش عملکردی از فعالیت دوره سوم شورا ارائه دادند.

انتهای پیام/62008/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول