اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

رمز موفقیت شوراها در آسیب‎شناسی حوزه فعالیت است

معاون عمرانی استاندار گلستان، رمز موفقیت منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آسیب‎شناسی محدوده فعالیت آنها برشمرد.

رمز موفقیت شوراها در آسیب‎شناسی حوزه فعالیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرگان در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: شورای جدید باید با بررسی مشکلات، ضعف‎ها و نقاط قوت دوره سوم شورا زمینه بیشترین اثرگذاری را در جامعه فراهم کند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به سرعت تمام می‎شود، تصریح کرد: فعالیت شش ساله دوره چهارم شوراها با چشم بر هم‌زدنی به اتمام رسید، این فرصت ها برای همه زود به پایان می‎رسد لذا باید این روزها، ساعت‎ها و ثانیه‎ها را قدر بدانیم و از اکنون تا روزی که قرار است این مسئولیت تحویل داده شود باید به شایسته‎ترین نحو خدمت‎رسانی به جامعه صورت پذیرد.

پایبندی به قانون و اصول یک ضرورت است

معاون عمرانی استاندار گلستان؛ پایبندی به قانون و اصول را یک ضرورت مهم خواند و متذکر شد: مجموعه کسانی که در حوزه مدیریت شهری و روستایی موثر هستند اگر با تعامل و همدلی رفتار کنند قطعا ماحصل آن با موفقیت همراه خواهد شد.

دادبود با بیان اینکه شورای خوب همواره مبادرت به انتخاب مدیر خوب می‎کند، اذعان کرد: مجموعه کسانی که در بخشداری‎ها، فرمانداری‎ها و استانداری مشغول به فعالیت هستند چه درسطوح مدیریتی و یا کارشناسی می‎توانند در حد زیادی در موفقیت شوراها مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه ساختار خوب می‎تواند برای طی کردن مسیر نسبتا سخت، مفید واقع شود، متذکر شد: حوزه فرمانداری‎ها و بخشداری‎ها مهمترین وظیفه‎شان این است که مصوبات شورا را با قانون انطباق دهند لذا اشرافیت کامل در این زمینه کمک می‎کند تا مصوبه‎ای خلاف قانون به تصویب نرسد.

کمیته‎های انطباق برای رصد کردن مصوبات در استانداری فعال شد

معاون عمرانی استاندار گلستان از فعال شدن کمیته‎های انطباق برای دقیق‎تر رصد کردن مصوبات خبر داد و بیان داشت: در استانداری گلستان کارگروه مشورتی شکل گرفت تا در اظهارنظر به فرمانداران کمک شود.

دادبود افزود: مصوبات علاوه بر اینکه در فرمانداری‎ها رصد می‎شوند به صورت مشورتی در استانداری نیز مورد بررسی قرار می‎گیرند و در موعد مقرر نظرات به فرمانداران اعلام می‎شود که این اقدام سبب شده کارها قوی‎تر و جلوی مصوبات مشکل‎آفرین گرفته شود.

انتهای پیام/83001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول