اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

اقدامات شوراها در دوره‌های گذشته زیر سوال نرود

فرماندار گرگان گفت: شورائیان باید مراقبت کنند تا از مرزهای عدالت خارج نشوند و اقدامات شوراها در دوره‌های گذشته را زیر سوال نبرند.

اقدامات شوراها در دوره‌های گذشته زیر سوال نرود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم تحلیف چهارمین دوره منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرگان اظهار داشت: اعضای شورا باید انصاف در هر موضوعی را سرلوحه خود قرار دهند، در بین بهترین ثوابی‌هایی که برای کارهای خوب داده می‎شود، اولویت با رعایت انصاف است.

وی با بیان اینکه هر کس با مردم به انصاف رفتار کند بر عزت خود می‎افزاید، خاطرنشان کرد: انصاف به انسان، عزت می‎بخشد لذا اکنون که عنان مسئولیت در اختیار افراد جدیدی قرار می‎گیرد نباید از مسیر انصاف خارج شویم و اقدامات دوره‎های گذشته را زیر سوال ببریم و یا به انتخاب مردم ایراد بگیریم چرا که این خلاف مردمسالاری دینی است.

افتتاح 40 میلیارد تومان پروژه اداری و اقتصادی در هفته دولت

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در این شهرستان بیش از 40 میلیارد تومان پروژه اداری و اقتصادی در هفته دولت افتتاح شد این در حالی است که کشور در اوج تحریم بوده و کمترین تخصیص‎ها را داشته است و این اقدامات توسط همین مسئولان و دستگاه‎های اجرایی انجام شده است لذا نباید از مرز انصاف خارج شد و اقدامات صورت گرفته را نادیده گرفت.

احمدی به اهمیت شورا پرداخت و بیان داشت: شورائیان باید از اختلاف پرهیز و در مواجهه با خدمتگزاران قبلی انصاف را رعایت کنند، شورای شهر گرگان مانند برادر بزرگتر نسبت به شوراهای دیگر استان است که می‎تواند الگویی برای سایر شوراها باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که روزی فرا برسد تا شوراها هم‎اندیشی و تبادل نظر را با حفظ حرمت‎ها تجربه کنند، و افزود: ما هیچ وقت از هم‎اندیشی ضرر نکردیم هر چه در کنار هم بودیم، وحدت و انسجام بیشتر شده است لذا اگر بناست در مواجهه با بیگانگان و اردوهای استکباری به موفقیت و پیروزی برسیم به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از درون مقتدر شویم.

مدرن‎ترین کارها بر مبنای کار شورایی اتفاق می‎افتد

فرماندار گرگان با بیان اینکه شورای شهر گرگان به عنوان شورای محوری مورد توجه است، خاطرنشان کرد: مدرن‎ترین کارها بر مبنای کار شورایی و جمعی اتفاق می‎افتد و الگوهای دسته‎جمعی همواره نتیجه‎بخش بوده است.

احمدی در پایان از اعضای منتخب شورای شهر دوره چهارم خواست تا با انسجام و همدلی بیشتری به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

انتهای پیام/83001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول