اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل:

نمایندگان اردبیل 14 گزینه استانداری را معرفی می‌کنند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: هر یک از نمایندگان استان اردبیل با معرفی دو گزینه برای استاندار آینده اردبیل در مجموع 14 گزینه را معرفی می‌کنند.

نمایندگان اردبیل 14 گزینه استانداری را معرفی می‌کنند

جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، آخرین نتایج جلسه مجمع نمایندگان استان اردبیل را تشریح کرد و اظهار داشت: ‌در این جلسه مقرر شد که استاندار آینده اردبیل براساس شاخص‌ها و مکانیزم عقلایی و کارشناسی شده معرفی شود تا براساس امتیازدهی از بین 14 گزینه‌ای که نمایندگان بر می‌گزینند، سه گزینه نهایی را انتخاب کرده و برای وزیر کشور معرفی کنند.

وی با برشمردن این شاخصه‌ها تصریح کرد: شاخصه‌هایی که در امتیازدهی نهایی مد نظر می‌باشد سوابق اجرایی، مدرک تحصیلی، ایثارگری و... است که البته در این بین یکی از شاخص‌ها نیز بومی گزینی است که مد نظر و ملاک انتخاب نمایندگان است.

جعفری‌بنه خلخال خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تصمیم بر این شد تا هر یک از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه دو گزینه خود را تا جلسه بعد انتخاب کرده و معرفی کنند که اگر گزینه‌ها تکراری نباشد، 14 نفر از سوی نمایندگان مطرح می‌شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس اضافه کرد: با امتیازدهی و ملاک قرار دادن شاخص‌های یاد شده سه نفر از بین افراد معرفی شده که بیشترین امتیاز را به دست آورند به عنوان سه گزینه مجمع نمایندگان استان برای استانداری آینده اردبیل به وزارت کشور معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: در سایر امورات نمایندگان دخالتی نمی‌کنند و انتخاب نهایی با وزارت کشور می‌باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان همچنین از دیدار قریب‌الوقوع مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور با وزیر کشور رحمانی فضلی خبر داد و یادآور شد: قرار است در این جلسه که به احتمال قوی در روزهای آینده می‌باشد رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به مدت 10 دقیقه نقطه نظرات اعضای مجمع را اعلام کنند که مباحث مربوط در حوزه استانی، شهرستانی و یا به شکل فراگیر در حوزه شمال‌غرب می‌باشد.

جعفری‌بنه خلخال در پایان اظهار امیدواری کرد که همه این رایزنی‌ها، تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی‌ها منجر به انتخاب استانداری شایسته، دلسوز، کارآمد و حاذق شود تا مشکلات و نارسایی‌های استان را به سرعت برطرف کند.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول