اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نمایندگان در مورد مشکل آب اصفهان اجماع دارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصفهان در رابطه با مسئله زاینده رود اجماع کامل دارند و امیدواریم با پیگیری مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

نمایندگان در مورد مشکل آب اصفهان اجماع دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمدرضا سالک ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اصفهان با اشاره به تحولات اخیر کشورهای اسلامی اظهار داشت: نقش رهبری در این دوره بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی گفت: پیش‌بینی‎های رهبری در ارتباط با مصر درست بود که فرمودند مواظب باشید انقلاب شما مصادره نشود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: در حال حاضر نیز شاهد دخالت‌ها و نقش آفرینی‎های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم که قصد دارند بیداری اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند.

این مسئول افزود: اطلاعات فراوانی در رابطه با سوریه در اختیار است که نشان می‎دهد این کشور پس از سه سال مبارزه با تروریسم در جایگاه قوی خود است و پیروز خواهد شد.

* ارتباط با مردم از مهم‎ترین وظایف نمایندگان است

سالک تصریح کرد: نمایندگان وظایف مشخصی دارند که باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان وظیفه قانون گذاری، نظارت بر حسن اجرای قانون و ارتباط با مردم را برعهده دارند که یکی از مهم‎ترین وظایف ارتباط با مردم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان باید با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند تا بتوانند مشکلات را شناسایی کرده و برای حل آنها اقدام کنند.

* تحقیق و تفحص از بودجه فرهنگی اصفهان

این مسئول با اشاره به فعالیت سه ماهه خود به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: در این مدت سعی شد در تمام زمینه‎های فرهنگی کارهایی انجام گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دستگاه‌های زیادی مثل ارشاد اسلامی، اوقاف، ستاد امر به معروف، دفتر تبلیغات و زیر مجموعه‎های نظارتی کمیسیون فرهنگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص در رابطه با بودجه فرهنگی اصفهان در سال‎های 90 و 91 نیز در دست بررسی است.

* در ارتباط با رای اعتماد جلسات فراوانی داشتیم

سالک تصریح کرد: برای رای اعتماد اقدامات فراوانی انجام شد.وزرا مربوطه مثل آقای جنتی به کمیسیون آمدند، از آنها سئوالاتی توسط نمایندگان پرسیده شد و وزرای پیشنهادی نیز به این سئوالات پاسخ دادند.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه 13 ساعت جلسه فشرده در چهار جلسه انجام گرفت.

* نمایندگان در مورد آب اصفهان اجماع دارند

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: نمایندگان اصفهان در رابطه با مسئله زاینده رود اجماع کامل دارند و امیدواریم با پیگیری مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

وی عنوان کرد: برای انتقال آب به فلات مرکزی ایران طرح‎های زیادی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‎توان به طرح بهشت آباد اشاره کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با طرح بهشت آباد کارهای مطالعاتی انجام شده و 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای آن بفروش رسیده و قرار داد آن نیز با قرارگاه خاتم برای شروع کار بسته شده است.

این مسئول بیان داشت: این پروژه که از نقطه اتصال بهشت آباد تا رودخانه 65 کیلومتر امتداد دارد هیچ ضرری به هیچ استانی وارد نمی‎کند چون در عمق 500 متری زمین تعبیه می‎شود.

*رسیدگی به وضع جانبازان از مهم ترین مسائل است

سالک گفت: شهدا،جانبازان و آزادگان سرمایه های نظام هستند و نیاز به توجه همه جانبه مسئولان به این سرمایه‎ها است.

وی ادامه داد: جانبازان که خود به چند گروه جانبازان روانی، جانبازان موجی، جانبازان نخاعی و جانبازان در خانه تقسیم می‎شوند نیاز به توجه و رسیدگی دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش می‎کنیم معوقات جانبازان را در بودجه قرار دهیم و در مورد داروی آنها نیز با وزیر جدید بهداشت صحبت‎هایی داشته‎ایم.

* شبکه فاضلاب استان فرسوده است

این مسئول خاطرنشان کرد: اصفهان نخستین استان کشور قبل از انقلاب بود که شبکه فاضلاب داشت.

سالک متذکر شد: شبکه فاضلاب اصفهان عمر زیادی دارد و باید برای نوسازی و بهسازی آن اقداماتی انجام شود.

وی در پایان اذعان داشت: با مسئولان مربوطه جلساتی در این زمینه داشتیم و به نتایجی رسیدیم.

انتهای پیام/63015/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول