اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تاکید کرد

رفع مشکلات کردستان با همدلی مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس

استاندار کردستان گفت: مشکلات و نارسایی‌ها تنها با همدلی و همکاری مدیران اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حل می‌شود.

رفع مشکلات کردستان با همدلی مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در همایش فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان اظهار داشت: برگزاری سالم و  با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در 24 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ  پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که زمینه‌ساز روز افزون اقتدار انقلاب اسلامی در سایه حمایت‌های ملت قهرمان ایران شد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی همه احاد جامعه و مسولان باید با آگاهی و بصیرت اسلامی و انقلابی برای تحقق اهداف این شعار تلاش خود را مضاعف کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: قطعا تلاش مجدانه و زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و احساس مسئولیت مردم در رابطه با لزوم حمایت از ارزش‌ها و اهداف متعالی انقلاب  موجب برگزاری انتخاباتی فراگیر و در خورشان و جایگاه نظام مقدس جمهوری شد که باید همواره تلاش کنیم تا با حفظ اتحاد و همبستگی زمینه اقتدار و بالندگی هرچه بیشتر انقلاب را فراهم کنیم.

وی نقدپذیری را از ویژگی‌های بارز و بی‌نظیر مدیران استان برشمرد و  بر فرهنگ‌سازی برای پاسخگویی به مطالبات قانونی و به حق مردم در بین مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات صادقانه تاکید کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: مشکلات و نارسایی‌های تنها در سایه همدلی و همکاری همه مدیران اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برطرف خواهد شد و در این راستا همه باید با تمام توان و بسیج امکانات موجود برای تحقق  توسعه و شکوفایی استان گام برداریم.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتغال و سرمایه گذاری به عنوان نیازهای اساسی استان لذا باید با فراهم نمودن بستر لازم در امر تسهیل در ورود سرمایه‌گزاران به بخش‌های مختلف استان با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/79001/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول