اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین دوره

رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل انتخاب شدند

رئیس، دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل برای سومین دوره انتخاب شدند.

رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل انتخاب شدند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با تشکیل مجمع و تصمیم‌گیری اعضا مصطفی افضلی‌فرد برای مدت هفت ماه رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شد.

جلیل جعفری‌بنه خلخال تصریح کرد: در این انتخابات بنده نیز به عنوان دبیر و سخنگوی مجمع برای مدت هفت ماه انتخاب شدم که امیدواریم با همکاری سایر اعضای مجمع بتوانیم کارها را به نحوه شایسته به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مجمع به طور جدی پیگیر مطالبات استان است و در این راستا یکپارچگی اعضا مدنظر قرار گرفته تا با تصمیم‌گیری‌های واحد و پیگیری آنها بتوانیم در راستای منافع استان و حوزه‌های انتخابیه گام برداریم.

سخنگو و دبیر جدید مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: بسیاری از موضوعات استانی و ملی در سایه همدلی و همکاری بیشتر و انجام جلسات مرتب و هفتگی زمینه‌ای تحقق پیدا کرده تا در سایه هم‌گرایی و هم‌بستگی لازم بتوانیم در مسیر حفظ منافع استان و مردم حرکت کنیم.

ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی استان در مورد استاندار اردبیل نیز بیان کرد: تصمیم‌گیری در زمینه ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک استاندار توانمند برای توسعه همه‌جانبه استان به هفته آینده موکول شد.

این نماینده مجلس در مورد سایر برنامه‌های مجمع یادآور شد: اولویت‌بندی برای ملاقات با وزرای دولت برای پیگیری مسائل مختلف استان از جمله برنامه‌های موردنظر در دور جدید فعالیت‌های مجمع است.

وی گفت: امیدواریم در سایه تعامل و همدلی با نمایندگان استان و مسئولان ارشد بتوانیم در تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم گام‌های اساسی و جدی برداریم.

انتهای پیام/62003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول