اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

اختلاف نظر و پراکنده عمل کردن در بین نمایندگان اردبیل مشهود است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اختلاف نظر و پراکنده عمل کردن نمایندگان استان اردبیل گفت: ما به دلایل واهی رودرروی هم ایستاده‌ایم و چنین حرکاتی در تاریخ این استان بی‌سابقه است.

اختلاف نظر و پراکنده عمل کردن در بین نمایندگان اردبیل مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در دفتر خبرگزاری نسیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از نمایندگان هدفشان این است که نظرات خود را اعمال کنند و از همین رو تلاش می‌کنند تا استاندار را مطابق با خواسته و مطلوب خود تغییر دهند که به یقین این اقدامات شایسته و مطلوب نیست.

وی با یادآوری اینکه تعیین استاندار آینده اردبیل در هاله‌ای از ابهام و درگیری در بین نمایندگان قرار دارد، تصریح کرد: ما جلسه‌ای که با همراهی پیرمؤذن، حقیقت‌پور و بنده با رحمانی فضلی داشتیم موضوعاتی مطرح شد اما بنده فعلاً با حضور نیکزاد در سمت استانداری موافق بوده و راضی به تغییر او نیستم.

برومند خاطر نشان کرد: دلیل بنده این است که پروژه‌ای غیر از راه‌آهن اردبیل وجود ندارد که به حالت راکد باشد به ویژه استاندار اردبیل به پروژه‌های شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار نظیر بیمارستان،‌ مسکن مهر و دیگر مجموعه‌های عمرانی عنایت ویژه‌ای داشته و ما از عملکرد یک ساله نیکزاد راضی هستیم.

این مسئول اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با این اوضاع مدیریتی نیکزاد حداقل تا پایان امسال در سمت استانداری اردبیل بماند و نظری بر تغییر او وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: برخی از نمایندگان قصد دارند که با سه گزینه‌ای که خودشان پیشنهاد می‌کنند و سه گزینه دیگری که از سوی وزیر کشور مطرح می‌شود از بین شش نفر آش شله قلمکاری را درست کنند که از بین آنها نتوان گزینه مطلوب و مناسب را برگزید که چنین اقدامی شایسته و مطلوب به نظر نمی‌رسد.

برومند در ادامه یادآور شد: برخی از نمایندگان استان احساس می‌کنند که همه مدیران باید براساس خواسته آنها تغییر پیدا کنند در حالی که باید با واقعیت‌ها عمل کرده و به نظر می‌رسد در این اوضاع و احوال اقتصادی و بودجه‌ای اکثر مدیران استانی موفق عمل کرده و بنده در ابقا آنها تلاش می‌کنم.

ادعای تغییر بی‌رحمانه مدیران دروغی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها به ناحق می‌گویند که نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار بی‌رحمانه مدیران را تغییر می‌دهد، گفت: در بین فرمانداران 11گانه استان تنها دو فرمانداری حوزه انتخابیه بنده در یک سال گذشته تغییر نیافتند هر چند که بنده از عملکرد آنها نیز راضی نیستم.

وی افزود: در تغییر فرمانداران ما باید منتظر شیوه رفتاری دولت و وزارت کشور باشیم ولی تمایلی به ابقا فرمانداران فعلی ندارم و معتقدم فرمانداران پارس‌آباد و بیله‌سوار می‌توانند افرادی قوی‌تر از وضعیت فعلی باشند.

برومند ضرورت حمایت از علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی را یادآور شد و تصریح کرد: بنده در تغییر استاندار فرد بومی توانمند را به غیر بومی ترجیح می‌دهم و معتقدم اگر علی نیکزاد به سمت استانداری اردبیل برگردد با طیف خاطر آن را قبول می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه استاندار آینده قطعاً از طیف اصولگرایان می‌باشد، خاطر نشان کرد: بنده تنها نماینده‌ای بودم که از دکتر روحانی حمایت کرده و او را در دوران انتخابات یاری کردم.

برومند با انتقاد از برخی افراد که زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا سمت استانداری بگیرند، اضافه کرد: به نظر می‌رسد چنین افرادی لیاقت استاندار یا فرماندار شدن را ندارند چرا که قرار نیست به خاطر مسئولیت فردی خود را به هر آب و آتشی بزند.

انتهای پیام/62001/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول