اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوهبنان خبر داد

جذب درآمد 125 میلیون تومانی شهرداری کوهبنان

شهردار کوهبنان گفت: شهرداری کوهبنان در کمک‌های اعطایی دولت و درآمدهای صدور پروانه مربوط به سازمان‌های دولتی و سایر موارد بالـغ بـر 125 میلیون تومان جذب درآمد داشته‌ است.

جذب درآمد 125 میلیون تومانی شهرداری کوهبنان

مهدی زعیم امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خدمات سومین دوره اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در این مدت تمام توان خود را صرف ارتقای کیفی سطح خدمت‌رسانی در شهـرداری کردم، هر چند ضمن به بار نشستن تعدادی از برنامه‌ها و اهداف قانونی و مصوب در مواردی نیز به دلیل شرایط خاص پیش آمده سقف اجرای پروژه‌ها در سطح توان و رضایت نبود.

وی افزود: چنانچه تمام شرایط فراهم آمده بود، می‌توانستیم با همت و تلاش همکاران خدمات بیشتری که به حق شایسته مردم کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است، ارائه دهیم.

زعیم با قدردانی از تمام مسئولان در راستای همکاری با شهرداری ادامه داد: فرماندار کوهبنان با حمایت و همراهی خود بسیاری از مشکلات را برای ما سهل و آسان کرده و در مواردی از جمله جذب کمک‌های سازمان شهرداری‌های کشور، جذب مالیات بر ارزش افزوده و حتی جذب هزینه صدور پروانه برخی از ادارات کل استان شهرداری را یاری کرد.

شهردار کوهبنان متذکر شد: شهرداری کوهبنان در حوزه درآمدی در این مدت اندک و با توجه به اینکه در سال پایانی دولت قــرار داشتیم و با توجه به اینکه تنها 32 درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که موافقتنامه آن مابین معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان و شهرداری کوهبنان مبادله شده بود، محقق شد با کمبود منابع درآمدی مواجه بودیم کـه مقـــداری از آن با پیگیری‌ها و حمایت شورای شهـــر و فرماندار برطرف شد.

زعیم با اشاره به رشد 2.5 برابری عوارض مالیات بر ارزش افزوده یادآور شد: در کمک‌های اعطایی دولت و سازمان‌های دولتی و نیز درآمدهای صدور پروانه مربوط به سازمان‌های دولتی و سایر موارد بالـغ بـر 125 میلیون تومان جذب درآمد داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: در بخش برنامه‌های عمرانی با همه کمبودهایی که در تامین منابع درآمدی داشته‌ایم سعی شده درآمدهای جذب شده از محل ارزش افزوده و کمک‌های دولتی عمدتاً در لکه‌گیری آسفالت معابر شهر که در زمان اجرای کانال‌های گاز ایجاد شده‌اند، هزینه شود.

زعیم با اشاره به خدمات انجام شده در بخش خدمات شهری و فضای سبز بیان داشت: امیدواریـم در آینــده با توسعــه منابع درآمدی شهرداری بتوانیم با جذب نیروی خدماتی کیفیت و کمیت کارها و فعالیت‌های خود را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: از جمله کارهای صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی هویت بخشیدن به واحد روابط عمومی شهرداری بود که در ایام و مناسبت‌های مختلف با پیام‌رسانی خود نقش فرهنگ‌سازی شهرداری را پررنگ‌تر جلوه بخشید.

زعیم در پایان ابراز داشت: ساخت سردیس محمود روح‌الامینی، نوسازی و بهسازی خانه فرهنگ شهرداری و ساخت و نصب تندیس مارکوپولو جهانگرد معروف ایتالیایی و راه‌اندازی مجدد اتوبوس‌های خط واحد از جمله خدمات فرهنگی و اجتماعی شهرداری کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول