اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر:

درآمد شهرداری ملایر به 70 میلیارد تومان رسیده است

شهردار ملایر گفت: درآمد شهرداری ملایر از سال 84 از 7 میلیارد تومان به بیش از 70 میلیارد تومان رسیده است.

درآمد شهرداری ملایر به 70 میلیارد تومان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا امامی در آیین معارفه اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر ملایر و تودیع اعضای دور سوم اعضای شورای شهر ملایر با اشاره به اینکه شهرداری ملایر از سال 84 تاکنون در کنار شورای اسلامی خدمات ارزنده‌ای به انجام رسانده است، افزود: رشد 144 درصدی بودجه و درآمد شهرداری طی 6 سال گذشته، گواه همه موفقیت‌ها در این زمینه بوده است.

وی افزود: درآمد شهرداری ملایر از سال 84 از 7 میلیارد تومان به بیش از 70 میلیارد تومان رسیده است.

شهردار ملایر ساخت مجموعه تفریحی ـ توریستی بام ملایر و جاده سلامت و بازسازی بیشتر بوستان‌های ملایر را از جمله اقدامات شهرداری ملایر عنوان کرد و افزود: ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و اجرای آب‌نماهای شهری در 12 نقطه شهر ملایر از دیگر اقدامات شهرداری ملایر است.

وی ساماندهی گلزار شهدا، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی شهر ملایر، ایجاد کمربند سبز شهر ملایر و آسفالت و روکش سطح خیابان‌ها، ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر در شهرداری، احیاء و بازسازی پارک سیفیه را از اقدامات مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر در این مدت برشمرد.

امامی به سرانه فضای سبز شهرستان ملایر اشاره کرد و ابراز داشت: در سال 86 سرانه فضای سبز شهر ملایر 12.4 بوده که این رقم در سال 92 به 19.6 درصد رسیده است.

وی بیان داشت: سرانه فضای سبز در دنیا 16.4 درصد و در کشور این میانگین 14 متر است که میانگین فضای سبز شهر ملایر از میانگین کشور و جهان بالاتر است.

شهردار ملایر در اختیار داشتن فضای سبز شهر ملایر از سوی شهردار را یک مزیت دانست و افزود: در شهرهای مختلف کشور فضای سبز میانگین خوبی دارد اما بیشتر فضای سبز مالکیت شخصی و یا حقوقی دارد و مربوط به مردم است.

وی از اضافه شدن 654 قطعه زمین باب مغازه و سوئیت به دارایی‌های شهرداری ملایر از سال 86 تاکنون خبر داد و افزود: مساحت این تعداد زمین و مغازه 76 هزار متر مربع به ارزش 500 میلیارد ریال بوده است.

*همه اعضای شورا در قبال مردم احساس مسئولیت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده شورای شهر دوره سوم گفت: مردم خود در موفقیت مسئولان و خدمتگذاران نقش بالایی دارند و اگر هم موفقیتی حاصل شده با تلاش همه مجموعه‌ها در شهر بوده است.

رضا زنگنه با بیان اینکه تمام سعی و تلاش خود را برای تعالی و رشد پله‌های ترقی در ملایر خواهیم داشت، افزود: باید فضایی را در شهر حاکم کنیم که همه مردم به عنوان عضوی از شورا در قبال شهر ملایر احساس مسئولیت کنند.

*مردم از شوراها انتظار احقاق حقوق و رعایت عدالت دارند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی همدان نیز بیان داشت: شوراها در دوره‌های مختلف دچار رکود شده و به فراموشی سپرده شده بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی شوراها دوباره احیا شده و جایگاه خود را پیدا کردند.

سلیمان حیدری‌دلگرم با بیان اینکه خواسته‌های مردم از شوراها  در استمرار حرکت امام و نظام محقق شدنی است، گفت: انتظاری که مردم از شوراهای اسلامی دارند احقاق حقوق و رعایت عدالت در کار است.

وی با بیان اینکه شوراها به عنوان قدرت حاکم منطقه‌ای و محلی نقش مهمی را در پیشرفت کشور دارند، افزود: انتظاری که مردم در این دوره از شوراهای شهر دارند این است که عملکردی قوی‌ و بالاتر از دوره سوم داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استان همدان به خدمات دوره سوم شورای اسلامی شهر ملایر اشاره کرد و گفت: تعامل و عملکرد شورای اسلامی ملایر جای تقدیر دارد.

در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره سوم تقدیر و اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر معارفه شدند.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول