اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

شهرداری شهرضا نخستین مجری طرح استحصال گاز از پسماندهای شهری در اصفهان است

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: براساس مطالعات انجام گرفته، طرح استحصال گاز از پسماندهای شهری برای نخستین بار با محوریت شهرداری شهرضا در سطح استان اصفهان اجرایی شده است.

شهرداری شهرضا نخستین مجری طرح استحصال گاز از پسماندهای شهری در اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح 25 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شهرضا اظهار داشت: با وجود وضعیت خاص کشور به لحاظ بودجه‌ای در سال جاری بیش از 850 پروژه  با اعتباری بالغ بر40 هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف در سطح استان اصفهان مورد افتتاح قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری شهرضا به لحاظ اهمیت و نوآوری از جایگاه فاخری برخوردار است و بنده از وضعیت این طرح‌ها خرسند هستم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح استحصال گاز از پسماندهای شهری در شهرضا حاکی از وجود یک شهردار خلاق و خردمند در راس شهرداری این شهر است، افزود: اجرای این طرح عظیم برای نخستین بار در سطح استان اصفهان از سوی شهرداری شهرضا محقق شده و این حاکی از هم دلی و وفاق مسئولان امر است.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه یافتگی یک استان مستلزم پیشرفت عادلانه  امکانات وحدمات بین تمام شهرها است، گفت: برای توسعه محوری استان اصفهان چهار شهر انتخاب شده که شهرضا به عنوان محور استراتژیک در منطقه جنوبی از نقش بسزایی در دست‌یابی به اهداف زیرساختی در این حوزه برخوردار است.

جمالی‌نژاد با تشریح اهمیت توجه به ظرفیت‌های بزرگ شهرضا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: این شهرستان به لحاظ وجود شخصیت‌های برجسته علمی در موقعیت قابل توجهی قرار گرفته است و نرخ پایین وقوع جرم در شهرضا حاکی از وجود زیرساخت‌های فرهنگی مطلوب در این دیار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ترسیم برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت را از مهم‌ترین راهکارهای رشد و تعالی شهرداری‌ها ذکر کرد و بیان داشت: برهمین اساس 57 شهر در سطح استان اصفهان نسبت به ترسیم برنامه‌های خود اقدام کرده‌اند و سیاست‌های توسعه‌ای شهرضا به عنوان یک شهر سرآمد در سطح استان اصفهان در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با تشریح اهمیت نگرش و رویکرد شهرداران به حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی در توسعه کشور افزود: شهردار شهرضا جزو شخصیت‌های فرهیخته و کارآمد به شمار می‌رود و باید از شورای شهر شهرضا بابت انتخاب این شخصیت برجسته قدردانی کنیم.

این مسئول همدلی و هم اندیشی مسئولان را از مهم‌ترین ملزومات پیشرفت و آبادانی یک شهر دانست و گفت: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی همواره پیگیر حل نیازمندی‌ها و مشکلات مردم است و بدون شک با تداوم این روحیه در بین مسئولان شاهد تحقق این اهداف بزرگ در سطح شهرضا هستیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری شهرضا به لحاظ رتبه بندی جزو شهرهای بزرگ کشور محسوب می‌شود، افزود: پروژه‌های اجرا شده و در مرحله احداث شهرداری شهرضا با رویکرد مطلوبی محقق شده و افزایش حجم طرح‌های مختلف در طول دو سال گذشته در شهرضا مرهون تلاش‌های شهردار است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی از قبیل طرح استحصال گاز از پسماندهای شهری، بهسازی پارک معلم، طرح آبیاری قطره‌ای نهالستان شهرضا، راه‌اندازی سیستم کنترل ترافیک شهری، بلوار خاوران، بلوار آرامستان، سالن مدیریت بحران، بلوار جرم افشار، بلوار کشاورز شمالی، برق رسانی به فازسوم شهرک صنعتی امیرکبیر، اصلاح ورودی و خروجی پارک آبشار، مسجد پارک آبشار، بلوار گاز، ورودی بلوار جانبازان، مرمت مسجد حاج هادی، سایت تفریحی، شهربازی و تالار پذیرایی فرهنگ سرای شهید همت، ورودی بلوار پاسداران، پروژه قایق رانی و ماشین برقی پارک ملت، بهسازی پارک خانه شهر، سقاخانه خیابان شورا  و کلنگ زنی فضای سبز سروستان، گازرسانی آب رسانی به صنایع کارگاهی امیرکبیر و کارخانه بازیافت با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان، مدیران و مردم شهرضا افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/63011/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول