اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار این شهرستان گرفت

افتتاح ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری لامرد

ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری لامرد با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری لامرد

شهردار لامرد که تنها سه روز دیگر به فعالیت و خدمت وی باقی‌مانده است، امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید آتش‌نشانی شهر لامرد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: ساختمان جدید آتش‌نشانی شهرداری لامرد با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از محل اعتبارات این شهرداری ساخته شده است.

احمد خشنو با بیان اینکه مساحت ساختمان جدید آتش‌نشانی لامرد بیش از 7 هزار و 382 متر مربع است، گفت: در فاز دوم این ساختمان استخر، دیواره سنگ‌نوردی، انبار تجهیزات و سالن ورزشی طراحی شده است که به ‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد نیز که بیش از دو روز دیگر در خدمت شهروندان لامردی نخواهد بود و ماموریت وی در شورای اسلامی شهر دوره سوم به پایان می‌رسد نیز به خبرنگار ما گفت: این شورا بیش از 70 ماه کاری در خدمت شهروندان لامردی بود که حاصل آن برگزاری 275 جلسه به صورت رسمی و تصویب مصوباتی خوب برای عمران و آبادانی بیشتر شهر لامرد بوده است.

علی قسمی ادامه داد: تحول سریع در چهره شهر لامرد یکی از مهم‌ترین کارهای انجام شده در مرحله نخست توسط شورای اسلامی در دوره سوم است.

وی با اشاره به اینکه در جذب سرمایه‌گذار شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در شش سال گذشته بسیار موفق عمل کرده‌اند، ادامه داد: نهضت آسفالت در دوره سوم شورای اسلامی شهر رخ داد و یک ‌میلیون متر مکعب آسفالت‌کاری در سطح معابر و محلات شهر لامرد انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: سرانه فضای سبز لامرد در این مدت از یک متر به 14 متر رسید.

قسمی خاطرنشان کرد: تحول در سیستم اداری شهرداری لامرد از دیگر خدمات مهم در دوره سوم شورای اسلامی این شهر بود و با راه‌اندازی اتوماسیون خدمات بیشتری به شهروندان لامردی ارائه می‌شود.

فرماندار لامرد نیز به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در دوره سوم شورای اسلامی شهر لامرد کارهای مهمی در سطح شهر انجام شد.

محمود صفری افزود: امیدواریم شورای اسلامی دوره چهارم نیز بتواند راه شورای دوره سوم را به خوبی ادامه دهد.

انتهای پیام/2448/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول