اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

تعامل میان شهرداری و پایانه‌های قم موجب تحقق مدیریت جامع ترافیک می‌شود

معاون عمرانی استاندار قم امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری و اداره کل پایانه‌های استان را گامی در راستای تحقق مدیریت صحیح ترافیک در تمام ایام سال به ویژه در مناسبت‌های مذهبی و ملی دانست.

تعامل میان شهرداری و پایانه‌های قم موجب تحقق مدیریت جامع ترافیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جواد دلاوری در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اظهار کرد: قم مقصد و معبر بسیاری از ایرانیان در طول سال است و این ویژگی سبب می‌شود اقداماتی همچون راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اهمیت یابد.

وی تعامل میان دستگاه‌های اجرایی را مورد توجه قرار داد و افزود: در مجموع، تفاهم‌های صورت گرفته موجب استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای بهره‌برداری صحیح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار قم خاطرنشان کرد: از امضای تفاهم‌نامه میان استانداری و شهرداری در این زمینه استقبال می‌کنیم و امیدواریم سایر نهادها و دستگاه‌ها هم با تعامل بیشتر زمینه همکاری دو یا چند جانبه را فراهم کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جلساتی با مرکز مدیریت بحران استانداری قم توسط مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم هم می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد.

دلاوری خواستار استفاده از ظرفیت‌های مشترک میان استانداری و سایر مراکز مانند شهرداری قم شد و تصریح کرد: همه مسئولان باید خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه را ملاک عمل قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار قم این تفاهم‌نامه را گامی در راستای تحقق مدیریت صحیح ترافیک در تمام ایام سال به ویژه در مناسبت‌های مذهبی و ملی دانست و گفت: مدیریت جامع ترافیک یکی از اهداف اصلی استان است که با این تفاهم‌نامه به آن نزدیک‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول