اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی دوستانه و تدارکاتی صورت گرفت

تساوی شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه / پرسپولیس تهران آخرین حریف شهرداری

مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تیم‌های شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه در یک دیدار دوستانه به نتیجه مساوی رضایت دادند.

تساوی شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه / پرسپولیس تهران آخرین حریف شهرداری

جواد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پس از این‌که تیم شهرداری 2 بازی تدارکاتی در اردوی تهران برگزار کرد در سومین بازی با تیم خوب راهیان کرمانشاه که رقیب ما در فصل گذشته فوتبال دسته اول فوتبال کشور بود به نتیجه مساوی رضایت داد.

وی ادامه داد: در این بازی تیم فوتبال راهیان از همه بازیکنان خود به خصوص آچیله بازیکن نیجریه‌ای 2 فصل گذشته استفاده کرد و زرینچه سرمربی تیم فوتبال شهرداری هم ترجیح داد در این بازی از همه بازیکنان جوان خود استفاده کند.

مدیر روابط عمومی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که به همه بازیکنان جوان و جویای نام تیم شهرداری یاسوج بازی رسید، تصریح کرد: با این حال تیم ما با همین جوانان بازی خوبی از خود ارائه داد و هر 2 تیم با 2 ضربه پنالتی به این نتیجه تن دادند.

اسلامی اردوی یک هفته‌ای تیم شهرداری را در راه آماده‌سازی بسیار موثر دانست و گفت: نقاط ضعف و قوت بسیاری در این اردو برای کادر فنی تیم مشخص شد و امیدواریم در روند آماده‌سازی تیم موثر واقع شود.

وی افزود: تیم تا روز شنبه در اردو خواهد بود و پس از بازی سنگین تدارکاتی که با تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهیم داشت این اردو تمام می‌شود.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول