اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم از شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال ماهان تندیس قم در نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری ساوه می‌رود.

ماهان تندیس قم از شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از تغییر و تحولاتی که با توافق مدیران باشگاه‌های صبای قم و ماهان تندیس صورت گرفت و صبا به صور رسمی به ماهان تندیس واگذار شد، مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه آینده در قم برگزار خواهد شد.

در واقع دور رفت از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد هفت ماه سپری شدن از پایان بازی‌های لیگ چهاردهم، از این هفته با برگزاری بازی‌های هفته نخست این مسابقات آغاز می‌شود و طی آن ماهان تندیس قم در نخستین میزبانی لیگ برتر به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، نخستین هفته از دور رفت این رقابت‌ها از روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه آغاز می‌شود ولی دیدار ماهان تندیس قم با تیم شهرداری ساوه در روز جمعه پانزدهم شهریور ماه در شهر مقدس قم به انجام می‌رسد.

بازی‌های هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به انجام می‌رسد که لیگ برتر فوتسال بعد از پایان بازی‌های تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در جام باشگاه‌‌های آسیا برنامه‌ریزی شده و با شرکت 14 تیم برگزار می‌شود.

یکی از دیدارهای مهم این هفته که البته برای فوتسال‌دوستان قمی بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می‌شود، جدال ماهان تندیس با تیم فوتسال شهرداری ساوه است؛ ماهانی که رضا کردی هدایت آن را عهده‌دار شده و شهرداری که سیدمهدی ابطحی آن را هدایت می‌کند.

این مسابقه به سبب تغییراتی که در نماینده فوتسال قم در آستانه فصل جدید لیگ برتر انجام شده، یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی است که برای شاگردان رضا کردی در پیش است و ماهان تندیس قم در جدال برای شروعی موفق در لیگ پانزدهم به مصاف رقیب ساوه‌ای خود خواهد رفت.

بدین ترتیب ماهان تندیس قم باید خود را برای دیدار حساس با یکی از تیم‌های مدعی این فصل یعنی شهرداری ساوه که دیگر سعید قاسمی بازیکن قمی را در اختیار ندارد و قاسمی از این فصل در قم بازی می‌کند، آماده کرده و به دنبال حفظ اعتبار و جایگاه فوتسال قم در لیگ برتر باشد.

بازی دو تیم ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه از ساعت 17 عصر روز جمعه پانزدهم شهریور ماه در سالن اختصاصی تیم ماهان تندیس در حالی برگزار خواهد شد که از هم اکنون پیش‌بینی بیش از دو هزار تماشاگر قمی در این دیدار می‌شود.

گفتنی است فصل گذشته تیم صبا به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یافت و با واگذاری رسمی امتیاز تیم فوتسال صبا به باشگاه ماهان تندیس، از این فصل تیم ماهان تندیس به عنوان نماینده قم در لیگ برتر حضور می‌یابد.

انتهای پیام/78002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول