اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

22 پروژه شهرداری دماوند افتتاح شد

شهرداری دماوند در واپسین روزهای هفته دولت، فاز یک بلوار بعثت و 21 پرژه عمرانی دیگر را با اعتباری برابر با 76 میلیارد ریال افتتاح کرد.

22 پروژه شهرداری دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین افتتاحیه این پروژه‏ها صبح امروز با حضور جمعی زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و شهروندان دماوندی برگزار شد.

مهم‏ترین پروژه عمرانی شهرداری دماوند، یک کیلومتر انتهایی بلوار بعثت است که جاده تهران ـ فیروزکوه را به مرکز شهر گیلاوند و دماوند متصل می‏کند.

به گزارش فارس، این پروژه 15 سال پیش آغاز شده بود و مهم‏ترین بخش آن، یعنی یک کیلومتر انتهایی‏اش چندین سال راکد مانده بود که امروز به همت شهرداری دماوند به بهره‏برداری رسید.

کاهش ترافیک جاده فیروزکوه

شهردار دماوند در این زمینه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این بلوار نقش مهمی در کاهش ترافیک جاده فیروزکوه در شهر گیلاوند و همچنین کاهش حوادث و تصادفات دارد.

مرتضی همتی ادامه داد: کسانی که قصد ورود به شهرک‏های گیلاوند و به دنبال آن، دماوند را دارند، از این بلوار استفاده کرده و کسانی که قصد رفتن به سمت آبسرد، جابان و فیروزکوه را دارند از جاده اصلی بهره می‏برند.

ساماندهی فاز یک محوطه گردشگری چشمه اعلای دماوند

سایر پروژه‏هایی که به همت شهرداری دماوند به بهره‏برداری رسید، شامل پروژه‏های جدول‏گذاری، آسفالت خیابان‏های اصلی و فرعی، لکه‏گیری و روکش آسفالت، خط‏‌کشی معابر، رنگ‏آمیزی جدول‏ها، خرید تجهیزات آتش‏نشانی، نصب سطل‏های زباله‏ مکانیزه و ساماندهی فاز یک محوطه گردشگری چشمه اعلای دماوند است.

گفتنی است؛ در این آیین باشکوه، علاوه بر معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند و جمع زیادی از مسئولان شهرستان و شهروندان دماوندی، گوهر خیراندیش و علیرضا خمسه 2 تن از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون نیز حضور داشته و دقایقی برای مردم و مسئولان شهرستان صحبت کردند.

همچینن در پایان مراسم، روزبه نعمت‏اللهی از خوانندگان محبوب کشورمان به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال مردم دماوند روبه‏‌رو شد.

انتهای پیام/2568/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول